Niemand vna ons team kan elkaar horen in scrims, behalve Zyl dus die loopt de hele game alles te callen.\o/
hadde we ook eerst altijd, toen kon ik niemand horen . In h2 was het heel erg, nu gelukkig geen last meer van.
Jongens ik heb net gezien dat Guitar Hero III ook een wcg game is . Ik stop met Halo en ga non stop Guitar hero oefenen ofniet
Ga gewoon aan beide meedoen, doe k ook met virtua fighter 5 DOA zit in mn bloed en aangezien virtua fighter niet zo verneukt is als doa4. Gister met twilight in de loco\o/ @fear, Masterspy jurian en killer zoeken nog een 4de man. Misschien een idee? Ohnee je wilt toch alleen maar terug bij twilights team...
Hm ik bespeur een bitchy opmerking? Die laatste zin was nergens voor nodig towel, maar iig is dat niet zo dat ik alleen maar terug wil bij twi's team ik kijk ook verder dan dat, idd had ik al van niels gehoord, en miss ga ik ook proberen hoe t gaat met sandz en maestro en dan nog een 4e man. Iig wil ik zeker weten 1 team dus moet kijken wat er allemaal gaat gebeuren. En het feit dat ik veel dubbelteam met tom speel betekent niet meteen dat ik ALLEEN maar naar zijn team wil maar dat betekent dat ik t goed met em kan vinden en wij zijn baas met doubles. En voor zover ik weet zit sladz gewoon bij hun dus ik weet niet?
Haha wat weet xystim nou echt? Die gast speelt nooit meer halo.. Maar idd volgens mij denken wel meer mensen dat jullie free win krijgen En anders schrijven twi ik scorpio en darigaaz zich wel in en gaan wij er met de winst vandoor haha j/k :
K wilde niet bitcherig overkomen pieter, als k zo bij je overkwam biedt ik je bij deze mijn welgemeende excuses aan. De opmerking maakte ik omdat k de kans groot acht dat je toch bij twilight terug gaat. Ten kosten van wie weet ik nie. K zie je vaak nog met hun in gesloten lobby zitte en k weet dat twilight fan van jou is. Je had hem gister moeten horen met een aantal biertjes op. Verder is het aanbod voor mogelijke teamvorming erg beperkt in nederland, en k weet dat jij niet graag genoegen neemt met een "minder" team dan je ex-team. Maestro en sandz hebben al een team voor ogen, dus dan zou k hun maar benaderen als je daar nog iets inziet. Wanneer is wcg eigenlijk? datum al bekend?
Volgens mij hebben we niet over halo gepraat gister of ligt dat aan mij? wcg datums worden per land beslist dit is alleen nog de internationale melding data zullen binnenkort wel komen @ L3 jullie zijn op dit moment het beste Maar daar gaan wij hard aan werken Khoop iig niet op een eerste ronde matchup assault rifle Valhalla game
Herinner jij je dan echt helemaal niks meer van die avond? nee hoor, het was als een grapje bedoeld tom... Zijn mijn voorspellingen al officieel?