1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Revolutionary Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 feb 2008.

  1. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha veel stickball of wat? of lekker zombies ook altijd leuk \o/
    Hm dus puur natuur is niet meer =(:'-(
    Oh heb echt zin om ff lekker te scrimmelen :D, mis mn doos heel erg :):'-(:'-(
    wtf ik probeer de hele tijd die knuffelende kutemoticons weg te halen maar t lukt niet, vage shit
     
    Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  2. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    zombies, griffball, een of andere gekke kamer van chaos en multi kills op snowbound, Sandtrap banshee vliegen, verstoppertje ALLES

    ik heb vandaag opgemerkt dat mijn rechterwijsvinger dikker is dan mijn linker (dat wilden jullie vast weten). Klauwi getrainde vinger spieren
     
  3. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    haha verstoppertje, das te vet! Ja tom, dat krijg je ervan, als je nou gewoon PUUR NATUUR speelt, kuch wat 1 goed clannaam!!!11! kuch
     
  4. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    hurray \o/

    L3 zit nu in de finale van Matchbox360 4v4.
    Finale word op lan bij XL4 gespeeld tegen Devestation :+
    wat was er met jouw teampiej gebeurt twillightdaba? :{ WoG ftw
     
  5. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil gameplays ro.
     
  6. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    De super randoms hebben niet meer gespeeld :p, Darigaaz en scorpio zouden steeds dingen regelen maar dan zei ie bvb dat we dinsdag gingen spelen dus waren we allemaal online maar dan had die nix geregeld met de tegenstander beetje vaag maar toen hadden we dus geen zin meer :)
    Success in de finale, 2 toernooien in een weekend winnen :D

    Fear jij mag volgende week ook nog niet spelen ofwel?

    en niels we gaan je missen_0/
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niels nog steeds niet weg? Hoelang duurt dat stoppen?
     
  8. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    kome weer nieuwe gameplays voor je NA XL :):

    Rustig maar inferneus
     
  9. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    vanaf vandaag\o/
     
  10. De ijscoman

    De ijscoman THE DOA GOD

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie bij de begin postnog steeds FeaR erbij staan, dats tog SladZje inmiddels?

    Zag trouwens dat de halve Halo community mij uit zijn lijst heeft gegooid, wat is het toch een leuke groep mensen, zeker jaloers omdat ik 8 Shot out Br's kan geven op mijn eigen host:thumbs:

    /Mod Dubbelpost samengevoegd. Gebruik volgende keer de editknop als je nog wat te melden hebt aub.
     
  11. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Cookie is HUGE, ik heb je nog in mun lijst volgens mij, Sladz is er weer uit FeaR zit er weer in. Je loopt achter ;)
     
  12. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan dit weekend niet spelen denk ik, ja mijn ouders gaan nog wel naar 1 verjaardag dus dan kan ik overdag wel ff mn xbox erbij pakken en 1 paar uurtjes spelen, weet nog niet op welke dag trouwens maar dan bel ik je wel ke? En cookie volgens mij zit je ook nog in mijn lijst :) zo niet mag je mij natuurlijk gewoon 1 fr sturen :+ Maar ik snap wel waarom zoveel mensen jou eruit hebben gekickt want die 8 shots van jou waren idd belachelijk 8) ik werd er zelf ook al helemaal gek van :)
     
  13. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha jouw ouders gaan echt te ver, de xbox afnemen en verstoppen wtf. Toen ik acht was had mijn moeder een keer mijn N64 controllers verstopt maar nu doen ze zoiets echt niet meer. Zorg nou maar dat je goede punten haalt deze pw week dan ben je een paar weken van dat gezeik af.
     
  14. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    haha nee ik wou dat ze em verstopten :) anders kon ik em immers zo weer terug pakken :) alleen ik weet de verstopplek al haha dit komt zo verslaafd over :) ja komt helemaal goed, en dan knallen we volgend jaar naar amerika toch? :thumbs:;)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  15. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    zeker weten niks studeren, gewoon in amerika gaan wonen, appartementje huren, bijbaantje, en acht uur per dag Knallen. Addicts ftw!

    btw weet iemand al iets meer over dat toernooi in alkmaar want volgens mij waren het vooral grootse plannen en niks daar
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2008
  16. Towel

    Towel Guest

    Hebben net gescrimd tegen G2 (top belgie) , 6-1 gewonnen in games. Gameplay van Pinjo wordt nog gepost...
     
  17. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen kunlan, maxi en dergelijke nog?
     
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    nope nadat we 3v4 voor xpower hadden verloren zouden ze stoppen met h3.

    Niels wie is g2?
     
  19. Towel

    Towel Guest

    G2 zijn uit mn hoofd: Killerspeed, Captain Alan, Streider en Petie. Streider was host..
     
  20. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes towel \o/ Best chill zo 7 games scrimmelen :)ben blij als mijn pw week voorbij is kan ik ook weer knallen :)
     

Deel Deze Pagina