1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Revolutionary Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 feb 2008.

  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    zOMG fear, ik wil je nu echt uit het team hebben na dat te gelezen hebben. Ik vind dat we moeten stoppen want jullie weten duidelijk NIET waar jullie het over hebbe.
     
  2. Towel

    Towel Guest

    Hoezo weet ik niet waar ik over praat? Oke mn kogels komen beter aan op host, en ik hoef niet nog meer mis te schieten dan normaal. Hoeveel dieper kun je je perfectioneren in halo dan in "weten hoe je moet schieten - wapens naar je toe moet naden- weten waar ze spawnen- waar je moet staan"? K wil gewoon zeggen, halo 1 is beperkt kwa skill. Op je lan vond k dat we het allemaal al vrij aardig goed deden, op forreal na natuurlijk\o/, ondanks dat we het echt zelden doen.

    En k ben het dus met fearrr eens, airwave jij niet? Kom dan eens met goeie argumenten aankakken om ons te overtuigen dat halo 1 zoooveeeel meer skills is dan andere spellen. Want ja alleen in halo1 zaten de pros... Of was het zo dan vrijwel niemand halo 1 online speelde wegens ontbreken van live functie en het CRAPPE lagge pal xbc ? Nu jij~.

    Is het mischien niet zo omdat halo 1 oud is en toen het allemaal zo spectaculair leek? Ik herriner me nog dat walshy zon montage had, waarbij hij ergens iemand zo'n BLB clawie gaf en dat iedereen dan zo "woooow kijk hoe clawie prof etc". pffff, die clawie van mij op kamach (os) vond k dan veel mooier. Ik zie graag Halo 1 opnieuw op live komen, kijken of het dan allemaal nog zo pro is wat je doet...

    K lul waarschijnlijk poep volgens jan :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2008
  3. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Doubleshotten en bxren vind ik geen skill, het is gewoon als un malloot wat knopjes inrammen. Halo 2 skill is behalve fatsoenlijk richten de juiste keuzes maken en weten wat je moet doen, dat je af en toe iemand keihard ownt door die knopjes in te rammen is leuk . Iedereen kan doubleshotten maar het gaat meer om de manier waarop je het gebruikt. Laten we nu maar op houden over h1 en h2 want de H1 spelers blijven toch volhouden dat h1 meer skill is. Ik vind h2 ook een veel leuker spel ;)
     
  4. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe je ook towel.
    Maar ik heb geen zin om een muur van tekst neer te zetten om alleen jou te overtuigen dat h1 gwoon beter is dan h2 (wat niet zegt leuker, dat is gwoon een kwestie van smaak).
    Als ik ooit een boek wil gaan schrijven dan weet je waar het over zal gaan.

    Het enigste waar h2 beter op is dan h1 is de netwerkcode (dingen zoals lan en live enso). Die van h2 is vele malen beter dan die van h1.
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  5. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat de fok moet jij nou weer?
     
  7. Towel

    Towel Guest

    Haha jan:) prachtig! Naja enigste wat ik beter vind in H1 is het koninglijke meesterlijke en grandiose singleplayer!

    ontopic: Sneeuwt het bij jullie ook?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2008
  8. samuraYpizzacat

    samuraYpizzacat Active Member

    Berichten:
    632
    Leuk Bevonden:
    0
    Sunshine it is!
     
  9. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    haha wtf!? Echt niet!? Pf valt me van je tegen, tuurlijk is dat skill, noob. :+
    En tom, we nemen tags of je dat nou wil of niet *);)
     
  10. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok voor de allerlaatste keer een uitleg wat er goed was aan halo1 en waarom dit de meest skillvolle game is van de triologie.

    * aim was moeilijk, 3 shots waren erg moeilijk om te geven
    * snipen en noscopen vereisten zeeeer veel skills
    * het controleren van wapens en timen zorgde voor een continue snelle pace van de game met om de zoveel tijd zeer heftige shoot-outs
    *hierdoor was campen compleet zinloos
    * map control was belangrijker dan ooit in een game, aangezien wapen control en spawn traps meestlijk uitgewerkt waren
    * nades waren zeeeeeer krachtig maar om ze snel af te laten gaan moest je ze in 1 keer stil kunnen leggen
    * fall damage zorgde voor skill, zelfs in het manoevreren door de maps moest je goed opletten en scherp blijven
    * nade jumpen
    * BLB, gewoon veeeeeeel beter dan BxB, aangezien de melees veel moeilijker waren en er een granaat voor je poten kwam te liggen waardoor je jezelf ook makkelijk nog kon killen
    * de rocket deed tenminste flinke damage
    * backpack reloaden
    * het switchen van wapens ging zeer snel
    * elk wapen was nuttig en met ELK wapen was er een mogelijk ELK ander wapen te killen, aangezien elk wapen in de juiste situatie goed was
    * camo trick! schieten switches naar de AR/plasma rifle om snel weer onzichtbaar te worden
    * de maps, gewoon steengoed!

    Dit alles zorgde ervoor dat een goede speler gewoon met 25-0 werd afgeslacht door een zeer goede speler. In halo 2/3 kan een gemiddelde speler tegen een zeer goede speler altijd nog wel tot de 15/20 ofzo komen. Verder is het argument van teamplay en taktiek die dieper zouden zijn in halo2/3 natuurlijk complete bullshit, want ondanks dat je je als indivivu meer kan onderscheiden wint in dit spel nog altijd het beste team! En dat over warlock is ook bullshit, want in wizard lag je gewoon binnen 1 sec als je eenmaal geen control meer had!

    Nu wil ik deze eindeloze discussie sluiten en gewoon weer verder gaan ontopic.
     
  11. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    haha betaal jij voor mij dan ? Ik kom net terug van VVV wat een deceptie 80 minuten voorstaan en beter spelen en dan in de laatste 10 min nog verliezen met 2-1 =(
     
  12. nielzzzz

    nielzzzz Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    halo1 >
     
  13. Towel

    Towel Guest

  14. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Catch 22 is ut qG gekicked omdat ze te laag bij XL4 zijn gefinished (13-16) Best slecht dat ze die jongens niet nog een kans geven
    L3 heeft zojuist Reason verslagen 3-0 en zitten in de WB Final (Top 3 finish gegarandeerd)\o/
     
  15. automathic

    automathic uL I SadiStiK

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    netjes hoor van L3 had ik eigenlijk niet verwacht toen ik eerst hun naam hoorden dat ze ook zo goed zijn dammit netjes jonge maak ons trots

    ;)
     
  16. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF ik lees net dat G3 XL 4 heeft gewonnen dit is de top 3
    1. G3 (Skog en co)
    2. Incredibles
    3. LowLandLions

    zeker onverwacht dat G3 het zo goed heeft gedaan. Ik denk ook dat L3 wel tevreden is met hun 3e plaats. GG batties :)

    @ mathic, je duidelijk je kennis over de nederlandse h3 community bijschaven ;)
     
  17. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    WOW, die zag ik nooooooit aankomen. Wel lekker dat L3 weer een top3 finish heeft. Netjes jongens!
     
  18. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik ook niet maar die kerels hebben wel allemaal 2000+ custom games gespeeld en ik krijg elke dag minstens 3 to4 messages van skog. Dus je ziet maar, oefening baart kunst :)
     
  19. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, de eerste keer dat ik met skog speelde op h2 maakte ik hem zo hard af terwijl de rest van de party iets had van, verdomme we gaan verliezen van skog.

    En nu dit, echt te raar voor woorden. Wel goed voor de Scene, nu zijn die kutbritten misschien niet meer zo arrogant sinds er maar 1 brits team is van de top4.

    Tom, als pieter eindelijk klaar is gaan fokkin knallen gek, wij moeten ook een gaan laten zien waarom wij nou eigelijk een van de beste zijn hier in nederland, We gotta step it up son!
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2008
  20. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Het leuke is, ik vind skog niet eens zo bijzonder op halo 3. Het schijnt dat hun gewoon ziek teamwork hebben gehad en dat zicknex ontzettend clutch was met snipe :p

    Team > individu

    Haha ik lees dit net ik heb ook echt ZON zin om te scrimmen we gaan iedereen weer aanpakken Halo 2 RLC style WWRAAA hihihh
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2008

Deel Deze Pagina