Hoezo weet ik niet waar ik over praat? Oke mn kogels komen beter aan op host, en ik hoef niet nog meer mis te schieten dan normaal. Hoeveel dieper kun je je perfectioneren in halo dan in "weten hoe je moet schieten - wapens naar je toe moet naden- weten waar ze spawnen- waar je moet staan"? K wil gewoon zeggen, halo 1 is beperkt kwa skill. Op je lan vond k dat we het allemaal al vrij aardig goed deden, op forreal na natuurlijk\o/, ondanks dat we het echt zelden doen.
En k ben het dus met fearrr eens, airwave jij niet? Kom dan eens met goeie argumenten aankakken om ons te overtuigen dat halo 1 zoooveeeel meer skills is dan andere spellen. Want ja alleen in halo1 zaten de pros... Of was het zo dan vrijwel niemand halo 1 online speelde wegens ontbreken van live functie en het CRAPPE lagge pal xbc ? Nu jij~.
Is het mischien niet zo omdat halo 1 oud is en toen het allemaal zo spectaculair leek? Ik herriner me nog dat walshy zon montage had, waarbij hij ergens iemand zo'n BLB clawie gaf en dat iedereen dan zo "woooow kijk hoe clawie prof etc". pffff, die clawie van mij op kamach (os) vond k dan veel mooier. Ik zie graag Halo 1 opnieuw op live komen, kijken of het dan allemaal nog zo pro is wat je doet...
K lul waarschijnlijk poep volgens jan
Laatst bewerkt door een moderator: 23 mrt 2008