1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Revolutionary Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 feb 2008.

  1. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Voor purple rain hoop ik dan toch echt op Chill Out, had eigenlijk zelf ook liever midship gezien. Daar zijn de tactics beter te spelen vond ik, een setup moeilijker te houden en dat maakte de map er goed...

    Of ik weer halo ga spelen, dunno. Eerst weer ff halo op de kop tikken :+
     
  2. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien omdat ik lockout een kut map vind, en dat ze beter een andere uit had kunnen uitbrengen. Ik heb nooit lockout terug willen zien.

    Ik heb erg veel respect voor bungie, dat ze na al dat gezeik toch nog MLG enzo willen helpen en zelfs met hun samenwerken.
     
  3. Dominic

    Dominic Fariko Dominic

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is maar dat jullie het weten die nieuwe maps komen 15 april uit en moet je gewoon weer voor betalen. :{
     
  4. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was wel te verwachten tot nu toe heb je nog altijd voor alle map packs moeten kopen. Ik whine niet niels, ik ben allang tevreden dat er weer tenminste 1 goede map bijkomt ipv 3 big team maps
     
  5. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Nja het was ook meer richting airwave hoor8)
    echt zo'n " ik krijg een bananen snoepje maar wil een varkentje:mad: " geval:p

    maar die andere map in dat mappack zag er ook nog wel oke uit hoor, was ook niet te groot.
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Varkentjes zijn echt kk lekker.
    Haten is verlaten.
     
  7. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    edit: weghalen mod <----
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  8. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    De hele acount , bannen die handel!
     
  9. A i D a N

    A i D a N Mr Shitty

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    hey,, wilt 1 van jullie 1x met mij halo3 spelen?? ik weet niet hoe goed ik ben vergeleken met de top van NL. ik speel normaal CoD4 maar ben weer halo gaan spelen;p ik ben niet superieur maar kan het wel een beetje;) als je het wilt voeg me dan even toe op XBL: A i D a N xH

    P.S. ik zoek geen vrienden xD
     
  10. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou ook van jou shinato
     
  11. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Who is Popcorn:TEAM 1118 NEEDS 3

    Team1118 is looking for 3 more people who are interested in becoming the next big reality stars and the best halo player you can be. You will get paid a good amount of money to practice and play video games. You need to at least be 18 or turning 18 by the MLG San Diego event. You must also be able to move out to California and live with your new team. Also be able to play a good amount of hours a day.No girlfriends are welcome to move in with you. They can visit but no moving in. Everything is legit. And everything is paid for. So if you want to be the best and attend all MLG events contact me on aim: IwhoispopcornI or pm me on MLG. The contract is good for 1 year. Now accepting applications!!!!!
    (van MLG forum)

    LOL dit gaat TE VERRRR
     
  12. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Wil je wel vijanden Aidan?
    Kunnen we wel voor je regelen hoor!

    Had et al gelezen tom.
     
  13. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamen is leuk en naar MLG toernooien gaan zou ik zeker doen als ik in Amerika woonde maar om bij die kerel in huis te gaan wonen om 24/7 te gamen? uhhhh nee dankje
     
  14. A i D a N

    A i D a N Mr Shitty

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    nah,, niet nodig;) voeg me toe kunne we ff spelen ok?? XBL GT: A i D a N xH ( voeg me toe als je goed bent in halo!)
     
  15. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, toen had ik zoiets van o_O. Maarja die gasten krijgen wel 300$ per week om te gamen en voor MLG toernooien krijgen ze 500$ per week + gratis huizing/sponsering. Best ziek.
     
  16. A i D a N

    A i D a N Mr Shitty

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik voeg jullie wel toe als iemand mij een paar namen van deze meesterlijke clan kan gevn :+ plz !! of als je me wil toevoegen: A i D a N xH
     
  17. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha kerel hoe facking vet! Niet om bij die dude te wonen maar stel je voor met ons team in amerika chillen \o/ Das echt wel 1 avontuur :) je speelt dan gewoon 1/2 uurtjes per dag, doe je nu ook en je zit in fokking amerika kerel, hoe vet! Beetje chickies playen, je kan er zelfs nog wel 1 studie bij doen ofzo en je krijgt dikke moniii :eek: hoe stoer echt :)\o/

    Edit, @ aidhan, als je met goede lui wil spelen moet je tss fearrrrrr maar ff toevoegen, de rest (twilight en al die crap zijn facking slecht O-)
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2008
  18. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt hier mooiere dames. 100%.
     
  19. A i D a N

    A i D a N Mr Shitty

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    zal ik doen xD naja geef mij toch ook maar de GTs van die andere "noobies":p
     
  20. A i D a N

    A i D a N Mr Shitty

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Airwave,, je FL is vol ;p voeg mij ff toe plz
     

Deel Deze Pagina