omfg dubbelpost check dit filmpje hahah te facking geniaal http://gameroom.mlgpro.com/view/LQMNlp0PsulpgE.html
Hehe, nu krijg je een nieuwe én terug een garantie van twee jaar...En binnen 23 maand heb je weer wat voor en krijg je dan wel weer een nieuwe... Gelukzak,bij ons noemen ze dat hoerenchance hebben...
Ik geloof in je lars. Ik heb gister trouwens Gogogo ondervonden, echt lache, maar ik kom niet verder bij die powerup , waar moet ik dan heen?
gewoon veel oefenen sostic jan - als je bij de powerup bent moet je meteen doorspringen dan naar links en op de mongoose dat een stukje rijden ( op die catwalk ) en dan weet ik het niet
hahaha noobs! , tot nu toe heeft alleen sladz em gehaalt (zegt ie, heeft filmpje opgeslage , nog niet gezien) Tis heel simpel waar je steeds moet zijn , gewoon goed om je heen kijke waar de volgende territory is.
Ik haalde em de 2e keer? Zie de big deal niet vraag maar aan scorpio en sladz die waren erbij te makkelijk jwz.
^^^ Ik geloof er nix van ik kom maar tot die powerup volgens mij hebben jullie stiekum de snelheid op 110% gezet
Ik had em bijna gehaalt door een klein omweggetje, maar ik kwam denk ik net 10 seconde te kort om em helemaal te halen, was wel jammer.