1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Revolutionary Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 feb 2008.

  1. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben ontroerd Towel en ik moet bijna een traantje wegpinken,dat ik deze woordennog eens uit jouw mond MAG horen_O_

    Maar nu ik er wat langer over ga nadenken zal het wel zijn dat ik Xtra mn best moet doen om Irish Boy overtehalen om jou te accepteren als vriendje:+
     
  2. Unrealpsycho nl

    Unrealpsycho nl Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel succes jongens! Hopelijk horen we nog veel van jullie! Represent HOLLAND!
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Trance energy was de shit
     
  4. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    *Bump*

    Waar is iedereen?:mad:

    En Airwave had je nog een lijstje vast met wie er komen en wat er verwacht word van die mensen(xbox, tv, kabels etc meenemen).

    We brengen sowieso de 4 schermpjes, 4/5 xboxen + kabels, 4 keer Halo 3, paar keer H2 en H1, ethernet kabeltjes + switch?

    Dat is et denk ik.
     
  5. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    zo weinig? pfff luilakken|:-
     
  6. Sh1n4t0

    Sh1n4t0 King of the jungle!

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    ikke gc met supah smash meenemeh \o/
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Supasmash is vet!

    Adam, ik kan niet bij mn mail opeens :confused:. Ik weet niet wie allemaal wat meeneemt uit mn hoofd.
     
  8. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow waarom krijg ik het idee dat jullie (towel,maestro,sand) nooit met mij customs willen spelen? Danet konden jullie niet eens plaats maken voor mij en sladz (jullie zitten met 7 man inviten mij en dan mag ik niemand meenemen zelfs niet als ik het netjes vraag, terwijl DwC Stickiez en Nightshade NL gewoon wel lekker mee mogen doen? )Niets tegen die jongetjes maar dat kan toch niet echt een uitdaging zijn + ik ken jullie al meerdere jaartjes + ik heb met jullie geteamd (al was het maar voor even) + we zitten in dezelfde clan ;) Dus had ik wel wat meer verwacht maarja..

    Is Mino nou ipv Xorta of is hij de 'reserve'?
     
  9. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ze moeten klein beginnen natuurlijk he:+

    ik weet ook niet wat ze nu doen, lijkt me raar dat ze xorta naar 2 dagen al gedumpt hebben.
     
  10. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden ze iemand kicken omdat jij graag met iemand anders wilt blijven spelen?

    Als ze jouwzelf zouden declinen.., dan is het nog steeds geen reden om er over te posten:confused:

    Mino is ipv Xorta zover ik weet omdat Xorta niet naar Mega LAN kan overigens=)
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Tom er was geen plaats meer voor jou en je ego!
     
  12. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    awh fuck, lan was volgende week toch? ff vergeten, even vrij vragen voor werk :D
     
  13. Towel

    Towel Guest

    Twilight allereerst wil ik jou laten weten dat we je niet willen buitensluiten. Je moet echter wel weten dat we geen onderscheidt maken tussen spelers mbt. de skills. Ook al ben je beter dan die 2 randoms bij elkaar, is nog niet voor ons de reden om iemand eruit te knikkeren voor jou en sladz. We hadden nog 1 iemand nodig, als je een paar bent met sladz kun je helaas niet meedoen. Ik hoop dat je daar begrip voor hebt. Mino is trouwens 4de man.

    Lacht @ airwave :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 feb 2008
  14. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Ik ga er misschien wat te ver mee door maar et is echt de grappigste post die ik een lange tijd gezien heb:emo:
     
  15. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol ik wou gewoon zeggen dat ik graag meedoe en je op die manier sneller kan spelen, nu duurde het veel langer voor jullie om een volle party te krijgen mja

    Infernos houdt je erbuiten, kinderachtig dat je het in je sig zet en zo iets probeert op te blazen

    het was niet alleen deze keer. Als je met je team tegen randoms speelt is het toch ook leuker voor randoms als ze iets meer kans maken? of ben ik dat nou
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2008
  16. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat is je ego, hihihi
     
  17. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    hahaha srry hoor ;)
     
  18. Towel

    Towel Guest

    Ja maar het is lullig om randoms waarmee je al 4 customs ofzo hebt gedaan opeens aan de kant te schuiven voor jullie 2. Hetzelfde als met zn alle op reis gaan met de auto, er is 1 plekje nog over, een lifter is er ook met zijn kat, maar dat past niet, dus wordt er een maat uit de auto gegooid zodat de lifter en zn kat erin kunnen8)
     
  19. TwiLiGhTopsloffen

    TwiLiGhTopsloffen Active Member

    Berichten:
    227
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol rare metaforen heb je maar oke ik snap het wel maar ik was toch teleurgesteld
     
  20. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Die shit blijft in me sig foreva.

    Niet om jou te irriteren daar geef ik echt geen ene moer om, je zou me beter moeten kennen=)

    Mooie woordkeuze overigens, kinderachtig.

    xD

    Lol Niels, Sladz = Kat.
     
    Laatst bewerkt: 29 feb 2008

Deel Deze Pagina