1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Revolutionary Gaming

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Towel, 20 feb 2008.

  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar een slechte metafoor.
     
  2. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    wel net zo klein en irritant.

    eigenlijk geef je hem nog teveel eer, want hij is dan meer een katje, maar dat klinkt dan weer heel gay.

    ik vind dat jullie niet moeten zeuren over towel's metavoren, want ik heb zelden zulk goed geformuleerde zinnen gezien, towel en zinnen ja dat is echt net zoiets als bert en ernie en bassie en adriaan.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2008
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien moet je gelijk aan je grammatica werken niels, als je toch met je br bezig bent.
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja gek he, had verwacht dat als je 5havo haalde je dan toch ook gewoon goed in nederland was:):
     
  5. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens! ben trug :):
    Kom online nu! Één van de weinige keren dat je me negatief zal zien gaan ;)

    Wintersport te vet btw

    EDIT

    Kom er net achter dat ik uit t team ben gekickt, fucking geniaal die communicatie, gewoon lekker mensen kicken die op vakantie zijn zonder ook maar enige overleg en duidelijkheid, echt vet gewoon
    Jan, schrap mij maar van je lijstje jongen, zal mijn gezelligheid moeten missen + jullie hebben jezelf de kans ontnomen mij ooit in het echt te zien, Kortom: geniaal gedaan.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2008
  6. Towel

    Towel Guest

    Ik vind dat zoiets ook niet netjes verloopt. Zoals eigenlijk ook bij TsS het geval was werd het pas bekendt gemaakt toen de transactie eigenlijk al rond was. Overleggen of erover praten is er niet meer bij tegenwoordig. Daarbij vind ik de reden "fear's online afwezigheid" ook erg jammer. Zoiets is volgens mij gewoon tijdelijk, en aan fear heb je een 10x betere speler dan aan sladz. Mijn mening, ook van velen anderen, je hebt er wellicht weinig aan.

    Wens sladz veel succes met zn nieuwe team en Fear ga er niet teveel over piekeren. Een top speler als jou vind wel weer wat! Hoe was je vakantie? Nog loopings gemaakt op je snowboard/skies?
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    ik leef ook met je mee hoor FeaRRRRRR, vind dat sowieso in de nederlandse clan community vaker van clan wordt gewisseld dan dat er matches worden gedaan.
    zo wordt je natuurlijk nooit goed, een team als dat van infernos en shinato neemt wel de moeite om verder met elkaar te gaan en gewoon ingespeeld te raken en je ziet waar dat ze gebracht heeft.

    ooh fearrr heb je nog gratis wintersport burger mogen ophalen bij de mac?
     
  8. FeaRRRRRR

    FeaRRRRRR Active Member

    Berichten:
    173
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt te belachelijk idd =( haha fearrr's afwezigheid? Dat is dus de reden (hoor ik nu pas) dat gaat echt veel te ver. Zeg dan gewoon dat je liever sladz hebt ofzo jwz. Ik ben zeker wel regelmatig online maar omdat ik een week niet online was ivm school en omdat ik wel es feestjes heb en op wintersport ga wordt ik gekickt? Hm ik vind het ook allemaal prima, ben er helemaal klaar mee. Trouwens twilight en ik hadden gekeken en volgens mij konden we 3 avonden in de week allemaal online zijn, das idd wel veeel te weinig wil je goed worden en hoezo kan iemand niet even een uurtje vrijmaken op een avond? Als je het aan mij vraagt gewoon goed afspraken maken en dan is t klaar maja kennelijk willen ze mij niet graag genoeg om dat te doen maja genoeg erover.

    Haha towel ja ik ben echt te lomp met die ski's \o/ Was op zon bult geknald en mn stok was in 3 delen geknapt, echt te geniaal :) Verder nog veel meer meegemaakt alleen dan ga ik over mn langste post ooit heen. Ik denk trouwens dak gewoon stop met halo heb geen zin om als random te functioneren en met mensen als jelto94 in een team afgeslacht te worden =(
     
  9. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was niet mijn idee...

    Ik zal je zeker missen, ik kan wel zeggen dat ik je veel beter heb leren kennen en je bent echt een goeie gozer, ik vind het nog steeds klote dat het zo moet gaan.
     
  10. Towel

    Towel Guest

    Dus het was twilights idee8). Naja fear je weet dat ik bereid ben om naar jouwn belevenissen te luisteren. Ik zei ook dat ik niet meer wilde teamen nadat jij ballen ging likken bij twilight. Halo blijft wel leuk, en uit dat team betekend niet dat je geen team kan krijgen van hoog niveau.
     
  11. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    JELTO SPEELT NOG?

    WTFFFFFFFFF. Hoofd schouder knie en Jelto, knie en Jelto (8)

    Sladz > Fear, juist ja.

    Ik denk dat wij binnekort anders Shinato kicked for Jelto.
     
  12. FreakinDell

    FreakinDell Reflex Prime

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Het blijkt toch wel weer om een hoog NERD gehalte te gaan hier!!!
    Die FEARRRR heeft nog een klein beetje sociaal contact ,word ie gekicked
    Whahaha,wat een weekje wintersport allemaal kan aanrichten:+

    Tipje voor in de toekomst:
    Als je graag op wintersport wil nodig je gewoon de rest van de clan uit,
    Kan je daar lekker wat tactics bespreken voor op SNOWBOUND dan lijkt het net allemaal wat echter:thumbs:
     
  13. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, Frikandel p0wns.:cool:
     
  14. Towel

    Towel Guest

    Freakingdell is inderdaad basa der hgalo en baas der halo. Jammer dat hij er zo slecht in is. Lullo,m wanneer organiseer je een lan? dan komen we er allemaal heen, en dan zal freak er ook zijn
     
  15. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    HAHA wat een grap.... Ik ben zelf weinig online, maar als ik online ben is fear samen met twilight aant spelen... Verder moet ik eerlijk zeggen die die 2 samen echt debiel lekker teamden, telkens waren ze met zijn 2en als ik tegen hen speelde.... Ik denk ook persoonlijk dat sladz een VEEEEEEL slechtere speler is, hij gaat vaak alleen maar voor eigen succes en komt daar vaak mee weg door zijn crappy verbinding en het is gewoon vervelend als ie begint te praten...

    Verder geen haat hoor tegen die jongen, hij heeft veel gespeeld en verdiend het om in een goed team te zitten, want daar heeft ie wel de kwaliteiten voor..
     
  16. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    iGK tip van de dag:

    Maak afspraken over welke dagen je wilt scrimmen en meld het iig 1 dag van te voren als je niet online kunt komen om wat voor reden dan ook. Het is erg frustrerend als je teammate niet online komt terwijl je met 3 man in een lobby zit te wachten ik neem aan dat Fear gekicked is vanwege een gebrek aan communicatie(niet melden dat ie uit gaat etc). Maar de manier waarop hij gekicked is(en voor wie) vind ik echt nergens op slaan, wees een beetje een man en praat eerst met je teammate voordat je em kicked.

    Waarschijnlijk weet ik er nie alles van, maar Fear laat duidelijk merken dat hij niet op de hoogte was van de kick:\

    Probeer je problemen eerst uit te praten:cool:
     
  17. BLACKHAWK EM

    BLACKHAWK EM Target Theory

    Berichten:
    982
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso was het toch ook dat bv. airwave een maand ofzo niet online kon zijn..... (ik weet ook wel doordat je xbox stuk was, maar toch)

    Ik blijf het gek vinden dat er maar heeeeeel weinig spelers zijn die door dik en dun gaan voor elkaar en gewoon bij elkaar blijven om samen goed/beter te worden.... Op zon manier denk ik niet dat het nederlandse gamen ooit serieuzer kan worden.. En dat is jammer!
     
  18. ViTi ShoT

    ViTi ShoT Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Infern0s

    Infern0s ..

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, ben niet echt van de 1v1-tages maar vind et altijd leuk om NL'ers montages enzo te zien maken.

    Overall::thumbs:
    Muziek::'-(:'-(=(
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was in eerste instantie ook gekicked voor champion, omdat tom het lullig vond om alleen fear te booten :confused:. Maar dat hebben we uitgepraat. Ik vind het niet eerlijk, maar ik ben wel een deel van het team en het team wil het dus ik sta er dan ook achter de keuze van tom en kamach. Het is zeker kut gelopen, ik zei al dat het beter was dat we met pieter praten voordat we ergens anders aan zouden gaan denken.
     

Deel Deze Pagina