Over rugby gesproken, forreal en experience zate nog in de nacht te grifballe en verlore daarbij van de grootste nederlandse noobs. Zo'n noobs die je in het rijtje van "Blotekont NL, Wimpie NL en dutchdragon" kan zetten.\o/ Halo 1 was overigens veel leuker, zo'n BLB geeft echt een kick
Omg ik heb met Teh Towel gespeeld Was wel vet, alleen mijn eerste MLG custom en ja sensitivity met splitscreen dingetje. Maar was wel grappig
en met mij! maar dat was dan cker weer niet belangrijk haha te erg die games, stomme lag in me xbox en internet
Haha jawel man, zeker belangrijk we moeten tog een lagger hebben in de game briljante opmerking: Niels laat je zus stoppen met cammen
Haha fear is dit weer 1 van die avonden dat je niet op live mag maar wel op forums? Fear jij hebt laatst dubbel tiem gedaan met de towel heb ik gehoord, en daarbij een huuuuge comeback gemaakt tegen Squal en iD Verby!
jawel, dan loopt die gewoon vast, dan mist die steeds paar frames, heel irritant, mja goed, bij jou niet he, bij jou loopt alles vlekkeloos, vooral dat internet van jou, altijd goed en valt gewoon nooit uit