ik vindt het alleen vreemd dat iedereen zijn reward pack op het eind krijgt. Net of ze alles opsparen en op dag 26/27 op de bus doen. want volgens mij heeft niemand hem binnen die hem met de post heeft gestuurd.
Ach, ik zal het dan wel even toelichten voor de heer RelaXXinG Garantie ga•ran•tie /qar’ln(t)si/, /qlr’ln(t)si/ de (v.) 1824 Fr. 1 borgstelling, borgtocht, zekerheid, vrijwaring 2 een lening onder garantie van de staat 3 een fiets kopen met een jaar garantie zodanig dat mogelijke reparaties wegens onvoorziene gebreken in ’t eerste jaar nog voor rekening van de verkoper komen 4 ook in samenst. als afnamegarantie, inkomensgarantie, kredietgarantie, terugkoopgarantie, veiligheidsgarantie, werkgarantie, werkgelegenheidsgarantie 5 garantiebewijs 6 een schriftelijke garantie geven [BRON: VAN DALE ] Garantie in dit verband: Als je hebt laten weten NIET door ms of 3e partijen benadert wilt worden het tegenwoordig geen garantie meer is (lees: zekerheid biedt) dat je ook daadwerkelijk NIET benaderd zal worden..... *Van Van Dale leer je veel*
ja ik zie ook alleen maar luitjes die hem via e-mail hadde gestuurd en ze hebben hem al binnen denk dat ik ook maar is mailtje gaat sture!
helaas... je kan proberen info lijn te bellen (8008?) maar je zal toch echt een straatnaam + nr ofzo moeten hebben willen ze je kunnen helpen. anyways, de mensen van de support lijn konden niet vertellen of post aangekomen was. Je kan wel emailen maar dan krijg je standaard mailtje dat ze ermee bezig zijn. Dus gewoon ff geduld hebben.
ik heb naar microsoft nederland gebeld en daar vertelden ze mij het volgende: die gast daar zei dat we allemaal bericht krijgen voor het verzonden word naar het afleveradres. daarom moesten wij onze e mail adressen op het formulier invullen. de e mailers die het formulier met e mail hebben verstuurd,hebben de rewardpack zo snel gekregen omdat die e mails rechtstreeks naar uk gaan . wij moesten de brieven naar gouda sturen en die sturen het weer naar uk!(vanwege aankoopsbewijs) daarom moeten de mensen die m met de post hebben opgestuurd(ik ook!)rekenen op 21 tot 28 dagen. dus in de vierde week word het verstuurd. ik heb dit gevraagd namens alle xboxword bezoekers. met de hartelijke groeten van microsoft xbox nederland!!!
Heb mijn brief voor het reward-pack op 30 april opgestuurd maar ook nog niks gekregen. Vraag mij wel af of ze een verwittiging per email zouden geven aan de personen die hun aanvraag via de post hebben gedaan. While waiting , just playing the big black BOX !!
??? waaarom zo moeilijk ? kan me haast niet voorstellen, zeker niet voor een bedrijf als microsoft.. lijkt mij dat ze gewoon hier in gouda alles in de systemen verwerken.. en als die mensen in de UK die willen bekijken dat ze dat gewoon via hun intranet ofzo doen.. BEEETJE ouderwets als de post eerst van hier naar daar gaat vind je niet ?
Je moest eens weten hoe dom ze bij sommige (grote multinationals) bedrijven kunnen zijn. Ik vind er hier op mijn werk vaak genoeg, maar ga geen namen noemen. Het zou mij dus niets verbazen als het met de post verstuurd wordt. ondertussen wacht ik nog steeds op PGR & Halo
is de britse post eigenlijk wel bertrouwbaar. ik ben al 2 keer koffers kwijt geraakt in engeland (heathrow) en de post gaat neem ik aan via de lucht. ]:-
stelletje ongeduldige verwende kleuters.. wacht gewoon die 28 dagen af. Staat er niet voor Jan met de korte achternaam bij. Door van die types die MS de hele tijd mailen/bellen/faxen komen ze niet eens toe aan het verzenden van die reward pakketjes. Laat ze hun ding doen bij MS dan komt 't goed.. en mocht het niet goed komen.. dan pas gaan we rellen
Nog geen fluit ontvangen het duurt verdacht lang. kondigen ze iets aan kunnen ze de stroom aanvragen niet aan lijkt het wel. Op zoiets bereidt je je toch voor?