ja ik denk dat ik dat maar eens ga doen! ik voel me echt kut , kloop een heel week op wolkjes en 2dagen voor D-day komt ms met zoiets af , volgens mij zijn er veeel mensen die hun bonnetje nietmeer hebben
Hey Fonzie, In het formulier staat ook iets over een bankafschrift, heb je daar niet toevallig gepint? Dan kun je dat toch gebruiken?
we hadden net 50 eur tekort en wou de rest met kaart betalen , maar waren problemen met machientje , dus moesten we er tgn over naar automaat gaan , maar geen afschrift !!!! i'm so fucked edit : ik heb wel m'n box geregistreerd afgelopen week , dus voor 26 april , zou dat ook als een bewijs dienen
kunnen ze je geen bonnetje faxen? (je belt ze eerst en vraagt ze dan om `t te faxen, als je een fax apparaat hebt tenminste.
Ik ga mijn Xbox aankoopbewijs even in de kluis leggen, dan is hij veilig tot vrijdag! Maar wat vreemd dat de gameshop dus alle mensen afscheept zonder bon, is het zelfs niet verplicht om een bon te geven? Een reclamefolder met een stempel kan iedereen daar wel gehaald hebben. Ze zullen het nog wel druk gaan krijgen daar bij de gameshop! Succes voor de mensen die nog een bon moeten gaan opeisen daar! Hee, nog een Teigetje?
ja ik kan altijd vragen om te faxen. maar ik heb net gemaild naar ms om te vragen als het ook een geldig bewijs is als je je xbox hebt geregistreerd voor 26-04 wat mijn geval is
neen , ik begin te twijfelen , volgens mij heb ik wel bonnetje gekregen ... maar ligt hoogstwaarschijnlijk ergens ver weg in een verbrandingsoven......
Je hebt toch alleen maar een kopie nodig!!! Dan kopieer je er gewoon eentje van iemand anders.... Als er op dat bonnetje geen factuur nummer staat ofzo, krijg je ook geen gedonder....
m'n probleem is eindelijk opgelost !!!! ikke eerst zitten bellen naar gameshop om m'n bewijsje te vragen , maar die wouden het niet sturen , ze beweerde dat je het niet nodig had. dus ik naar microsoft help desk gebeld en gezegt dat m'n enige bewijs was dat ik voor 26ste heb geregistreed , en dat vonden ze wel een goed argument ! daarom moest ik het oude formulier invullen met de 2 criteria waar ik wel aan voldoe , en als ik ander spelleke wil van definitieve lijst mag ik die daar gewoon bijzetten !!! hip hip hoeraaa leve ms
serieus, je mag gewoon andere spellen erbij zetten? vet! maar ja welke zijn er nu? ik denk trouwens toch dat ik voor doa en oddworld van die lijst ga. alleen een dvdkit ipv controller.
heb 18-04-2002 al een email verstuurd met dat formulier... nu is er dus een ander formulier en er wordt gevraagd om een kopie van de aankoopbon.... dus toch voor alle zekerheid : heb net mijn aankoopbon ingescand en geprint, nieuwe formulier ingevuld...alles in een envelop en voor de zekerheid genoeg gefrankeerd !en over een paar uurtjes....in de ochtend van de 26'ste april gaat ie op de post....onderweg naar GOUDA ! ja kijk voor 2 free games + controller ga ik niet liggen zeiken over wat postzegels e.d. ! ja toch ?!??!
Ik heb ook gewoon nog maar even het definitieve formulier met kopie van de bon opgestuurd. Ik had het ook al een keer gemailed. Misschien zijn ze wel zo dom om het pakketje 2 keer te sturen. Bij de Gameshop krijg je trouwens wel keurig een bonnetje hoor! Ik heb 'm daar ook gekocht
DAMES EN HEEREN VREES NIET IK HEB DE DEFENETIEVE LIJSTJE IK HEB HET VAN EEN INSER NAAM GAA IK LEKKER NIET ZEGGEM MAAR TOCH KIJK MAR EN JAH IK WEET HET JULLIE ZULLEN HET LEUK VINDEN het lijstje ok nu niet met zijn alle op me server klooten ne gaan fucken anders moet ik em zelf Naakt online zetten
Als je de boel dan wilt belazeren, gebruik dan in ieder geval het goede font en maak geen spelfouten in de namen van de spellen. Domme aktie RAMIN! Erg flauw en erg doorzichtig!