1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RGB-kabel...welke??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Ricobah, 12 mei 2002.

1. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    en, Ricobah, is het een goede kabel? Ik zou eventueel ook interesse hebben in die kabel. We hebben toch geen surround geluid dus...

Laatst bewerkt: 13 jun 2002
  2. Jajojo

Jajojo ÜberCosy!

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de ballen verstand van dit soort zaken, dus vooraf excuses voor mijn domheid. Thuis heb ik een bose(merk) dd5.1 en ik wil uiteraard dat ding gebruiken voor mijn xbox. Wat heb ik daar voor nodig? Ik heb dus geen idee waar ik die advance cabel in zou moeten steken om hem te laten werken. (nou ff niet te bijdehand worden):D Kan iemand mij hierbij helpen?

3. Robhimself

Robhimself Like a surgean

Leuk Bevonden:
    2
    Simpel! Als jouw Dolby versterker een Optische ingang heeft, prik je gewoon een Optische kabel in het "kleine gaatje :D" van de Advanced Scart. Het andere uiteinde ros je dan in je versterker en vervolgens kies je op je versterker voor de optische ingang (mits ie dat niet automatisch doet).

Dit "gaatje :D" zit in een kastje dat zich in het midden van de kabel bevindt....er zit tevens een volume knop op :)

Laatst bewerkt: 13 jun 2002
  4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    owja vergeet niet (zoals ik) om weer terug te gaan naar de music instellingen van de xbox zelf. Ik heb me een week afgevraagd waarom de dolby toch niet zo goed was als ik verwachte, ik dacht dat het kwam omdat het realtime was. Maarnee WiXX had het fout hij was vergeten in het music menu bij sound dolby digital en dts te enabele (ja ik heb een JVC systeem met digital dolby en dts :D) En nu met Spiderman (vooral in het level waar je die schocker het eerst ziet) super dolby omdat je dan vaak van afstand geroepen word en dat hoor je mooi door de achterste boxxen. Zelfs bij doa3 (waarbij ze claimen dat het geen dolby digital is) hoor ik de omgevingen door alle boxxen ze praten hoor ik door alle boxxen alleen het gekreun door de frontbox (is logisch daar komt het geluid vandaan). Vooral die omgevingen waar die hamers ofoziets neervallen hoor je het goed :D heerlijk kassie die xbox daar kan geen ps2 tegenop

Deel Deze Pagina