RGB or no RGB?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Stijn, 2 jul 2002.

1. jradelaar

jradelaar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan heb je geen Dolby Digital 5.1, maar gewoon Dolby Surround.

2. Brembo

Brembo X-box dude

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je ook zien op display van je receiver, deze zal Dolby 2.0 aangeven ipv dolby 5.1

3. Boon1

Boon1 Guest

Ik heb nu RGB en in sommige spellen zoals Halo zie je wel het verschil, het is een stukie scherper, maar het grootste verschil kan je pas zien bij films.

4. Stefan

Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is voor BFalcon.

Ik werk in een winkel waar we die tv van jouw verkopen , en er zit een RGB ingang op. Het is scart-aansluiting nr 1.
    Je moet hem mogelijk wel activeren in je instellingen menu. Maar dat staat allemaal beschreven in de handleiding.

Greets!

5. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Heey bedankt! ik heb het geprobeerd en je ziet inderdaad wel verschil. Ik d8 dat svhs het mooiste was maar dit is toch niet zo... Nogmaals bedankt!

6. MasterCp

MasterCp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    [/I] Hoe kom je erachter dat je tv een rgb ingang heeft, ik zie alleen 2 scarts.... Hij zal het vast wel hebben hoor want ik heb een philips breedbeeld (28PW8506) dus dat zit denk ik wel snor...

Ik heb ook die TV alleen ik heb em van aristona (zelfde alleen philips betaal je voor de naam) en ik heb ook zon RGB kabeltje en werkt goed.. alleen ik vraag me af.. ik wil nog zon 5.1 boxensetje hebben maar zou bijvoorbeeld de Inspire 5300 ofzo goed werken daarop ? Aangezien die dingen gemaakt zijn voor de pc. Toch ?

7. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang er een optische ingang opzit zit je goed.
    Het maakt niet uit of ze voor de pc gemaakt zijn of zo, ze moeten gewoon zo'n ingang hebben.

Deel Deze Pagina