1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rich Like Cream

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 7 jun 2007.

  1. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    DSS (Dutch Snip squad) komt eraan onze leader is bezig met een site en hij is pro met websites photoshop enz, als de site af is gaan we hard met halo 2 tot halo 3 hoop ik.
     
  2. Towel

    Towel Guest

    Cool, ik ben benieuwd naar de site, laat maar horen alst zover is:thumbs:. Heeft het al een line up of nog steeds zoekende?
     
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    RevenGz zit jij in een Halo 2 squad? Ik zag je op H3B maar daar was het niet veel speciaals toch? En Halo 2 speel jij ook niet veel (tenminste, ik zie het je niet regelmatig spelen ofzo). Van DSS heb ik al wel gehoord, maar hoezo heeft dat dan met jou te maken?
     
  4. 12eaper

    12eaper I see no Changes

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    SG x, was de pro clan. Altijd scrimmen tegen Towelientje :).
     
  5. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Zit je niet meer in AoD ReVenGz
     
  6. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik zit in een H2 squad ja en De halo 3 beta had ik gewoon 6 dagen gespeeld en verveelde me steeds op de zelfde mappen die der waren en had ik gewoon Halo 2 opgepakt. En ik raakte verslaafd aan. En ik speel Halo 2 elke dag maar jouw zie ik niet elke dag :+ XzythoR gaf me een aanbod om de clan te joinen dus ik moest Darksid3 (Leader) vragen en ik mocht erin na een leuke try-out. DSS is nu een beetje rommeltje maar wanneer de site af is kunnen we van alles herstellen en recruuten. Waarom ik halo speel? omdat Halo 3 de Pro game wordt van de Xbox 360. En iedereen wil daar goed worden voor Toernooien lan-party's en de prijzen. Ik begin al met oefenen.
     
  7. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil echt helemaal niks beginnen, maar wij (als in ik met wat randoms) hebben wel eens tegen jullie gespeelt en jullie team is verre weg van pro. Maar jullie spelen H2 ook niet echt competatief heb ik het gevoel.

    Revenge, jij zat pas bij ons in een FFA, heb je een team? en zoja wie dan?
     
  8. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Jongens HALO zuigt!!!
     
  9. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij zuigt.
     
  10. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Smaak verschil, Geen geflame, alleen spamme is toegestaan.
     
  11. Towel

    Towel Guest


    grappemmaker ;) hebben 1 gescrimt 3vs3 en toen pak gegeven_0/ Sg is wel cool overigens, ik herrinerde nog wat oldskool spelers van vroeger in H2U. Toen had ik nog vieze snipes gepost op jullie site:)

    Om terug te komen op het LG-L2K verhaal.

    "Lars zal naar hoogst waarschijnlijkheid gewoon L2K vertegenwoordigen in halo3. De reacties over zijn overstap naar RLC van Don vind hij beangstigend. Hij heeft immers ook al in Igk gespeeld. "L2K is in Halo 2 uitgestorven, Don speelt niet meer, nemo ook niet. Daarom ga ik met een active team als RLC spelen" aldus psychokid.

    bron: towelnews.com

    Precies wat ik dus al aangaf. Halo 3 is pas in september ofzo dus nog erg ver verwijderd. Om nu al onrust te maken over teamvorming is dus wat overdreven.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jun 2007
  12. TwiLiGhT

    TwiLiGhT Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej ik ben ook op het forum hoor, Revenge srry dat ik je al weer verwijderd hep d8 dat je random n00b was :p zet voortaan ff scrim in je message ofzo

    PS SG geen haat maar jullie waren niet 'pro' ik kan me nog iets herrineren van toen ik en ramses en 2 randoms jullie pakkie hebben gegeven 3x achter elkaar op jullie host daarna leavde jullie en hep ik jullie nooit meer gezien :confused:
     
  13. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    lol... Tsja ik moet effe goed inkomen met halo. Het spel moet je veel spelen om een beetje integrijpen. Alleen stom dat ik alleen Team hardcore, Double team, en Big team battle kan doen.

    DSS Dutch snip squad, Maar we het is nogal een rommeltje in de clan. De clan was al een beetje dood en er zitten nog wat gozers die 0,0 procent online komen. Daarom weten we ook niet wie er in de clan zit. Maarja onze leader is aan de slag met de site. Hij is pro met site en photoshop enz, hier is een voorbeeld www.xbox-clan.tk
     
  14. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen titel zoals

    L2k Psycho of RLC Psycho?
    Licensed or Rich?

    Iedergeval was wel te verwachten dat hij dit zou zeggen. RLC gaat helaas geen LANs meemaken met H2 denk ik, dus het maakt ook niet veel uit. Het is meer een formaliteit zeg maar :+. Gewoon lekker scrimmen tegen anderen en veel HC spelen. Het is zeker niet al voor h3, alhoewel ik zeker met kamach blijf spelen en hopelijk ook twilight.

    Tom word hier ook forumhoer, hoe wist je hier van eigelijk?
     
  15. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Een soort mix zie ik wel zitten anders, alleen clans worden zo snel groot.
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  16. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me ook wel vet, gwoon de beste nederlanders in de zelfde clan :9
    En dan Majorclanmatches gaan spelen zoals vroegaa

    Alleen dan word de clan naam geen L2k... :cool:
     
  17. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom, maar dan moeten we wel een gezamenlijk gekozen clannaam hebben, ik heb ook verder het idee dat iedereen van beide clans het wel met elkaar kan vinden.

    Kwa competitie in NL denk ik ook dat je dan sterk zit + je kan gewoon met iedereen die je wil clanmatches doen in principe onder 1 naam.
     
  18. Towel

    Towel Guest

    In halo2 hadde we aan het aan het einde van clanmatch tijdperk hadde we een clan "team tra1ning" met daarin toch wel de beste nederlanders. Zelfs Ghost's speelde 1flag op ascension mee en vond het tering vet.

    Lars vind het trouwens een puik plan zegt ie op msn. Maar een clan met daarin L2k, RlC kome er dan meer nederlanders in? Hoe zit het dan bijv met ramses? 2 Paupernamen die in me opkomen zijn Rich Killers (rK) , of holland's glorie (hG)|:-

    Ik ben vandaag 19 geworden!:)
     
  19. II DDE II

    II DDE II Skilled&Sexy

    Berichten:
    553
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd nogmaals

    Ik hoorde van Lars dat forreal ook wel zin had, iedereen van de clan die ik heb gesproken vindt het een goed idee. Dan heb je in principe gewoon gelijk de beste clan van NL en een stel toffe gasten bij elkaar. Doe maar suggesties over namen, zelf heb ik nog geen idee.
     
  20. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Beter pak je iets waar geen dutch of holland in voorkomt xD. aR (Adrenaline Rush) of Vv (Vicious Veterans) is vet.
     

Deel Deze Pagina