1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rich Like Cream

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door LeGeNdaRisCh, 7 jun 2007.

  1. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik chief salvador zag, moest ik aan xMadvillian denken op een of andere manier..

    Die gast hate me altijd, en ik heb nooooit geweten waarom :confused:
     
  2. CHIEF SALVADOR

    CHIEF SALVADOR NME XtreMauGo

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    chief salvador was mijn gamertag op het begin daarna heb ik de naam verranderd naar NME XtreMauGo. hoe zit het eigenlijk met de oldschool halo mannen wie komen er allemaal weer terug zover jullie weten?
     
  3. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen, zover ik weet

    PS; thomas we hebben iets gemeen, ik ben gezakt voor mn rijbewijs :'-(
     
  4. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahah Tigerstyle NL, die moet hier ook nog ergens op het forum rond zwerven :p
    Volgens mij was het geen haat maar rivaliteit omdat je wel es van hem won8)
     
  5. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, jammer man, waarschijnlijk had je niet moeten driften in die ene bocht, stellen ze vaak niet op prijs :confused:, mja ik ben op het moment ook bezig met rijlessen, hopelijk slaag ik wel in 1 keer, ookal is dat pas over een tijdje. :)

    Over die xMadVillain, kan me idd nog herinneren datk bij hem in de clan zat, hij was wel goed maar was idd snel agressief tegenover andere nederlanders die ook wat konden 8) Weetje naar wie IK benieuwd ben, hoe het met diegene gaat? Hellrace :9 Kennen jullie die nog? Iedereen vond hem een beetje een foute gast enzo, maar hij was wel vet aardig. Ik deed toen vaak slayer met Hellrace en NRG Minotaur en Renegades enso *) Goeie oude tijd.
     
  6. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Die madvillian schold me altijd uit (en ja ik won ook altijd van hem)
    Hellrace? kan me hem heeeeel vaag herinneren, Minotaur en Renegades ken ik nog wel. Renegades vond ik ook altijd beetje een slechte speler...
     
  7. niels123

    niels123 Active Member

    Berichten:
    847
    Leuk Bevonden:
    0
    Je weet wel dat toen : Renegades . Nrg Minotaur ,Hellrace en ik het dreamteam was he8) he maar "NIEMAND"dat was wel vette toen toch(H) 30 lui in 1 clan ,steeds maar opnieuw beginnen en weer tot 25 gaan ( voorde update )

    maar die hellrace he, geweldig die gast_O_ zo gek als een deur:p met zijn gare verhalen,

    Ooh en idd xmadvillian was altijd wel redelijk snel aangebrand, goh nemo van wie zou je het toch hebben he?:+
     
  8. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de voorproefje van de site van Dutch snipe squad www.xbox-clan.tk en het wordt ook niet meer .tk :)
     
  9. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Eeh gaat rich like cream nou door met halo 3? :)
     
  10. Towel

    Towel Guest

    K heb gehoord dat ze ook een bepaald percentage moeten laten zakken. Dus het zal goed voorkomen dat je zakt om een bullshit reden. K moet ergens in de vakantie, en k zie een 2de x ook wel gebeuren.
     
  11. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat is het zeker niet, ik weet wel wat voor fouten heb gemaakt en waar dat was. Het was zeker geen bullshit ofso...
    Volgende keer haal ik het gwoon, gaat alleen nog wel ff duren helaas.

    RichLikeCream gaat zeker verder met h3, weet alleen niet of we de naam houden en wie er in zitten, maar zover ik weet blijven ik en kamach 100% samen game (zoals de laatste 2,5 jaar). Twilight en Psychokid zal ik ook nog mee spelen sinds ze allebei gwoon kwaliteit zijn. Verder alle andere goeie nederlands :b:
     
  12. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Verder alle andere goeie nederlands :b: Ik snap je clue Airwave, je duidt hier duidelijk op mij. Je kan ook gewoon mijn naam zeggen hoor, voorkomt verwarring ::thumbs:8):+:lol::D
     
  13. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    duidelijk thomas \o/

    Ben ik wel goed genoeg dan?
     
  14. NemoMeMeliorEst

    NemoMeMeliorEst !!NopeIsDope!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, kmoet er even over nadenken ;)
     
  15. TriTonium

    TriTonium Guest

    Ik denk dat ik ook maar moet meedoen aan H3 (mag dat airwave?:eek:)
     
  16. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Voeg anders MicRoZ Ic3, LuNaTiC Ic3 toe.
    Hun Halo GT waren: Smug NL, Slackkiller. stonden ook hoog in de rankings weet niet welke plaats. Maar ik hoorde dat hun makkelijk: RiP Revengz, RiP Concept(infinity), qG I Justice, PureSpartan konden verslaan

    2v2 wil ik wel zien wie er gaat winnen
     
  17. Fo Shizzle

    Fo Shizzle Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    Nooit van gehoord.. Waarschijnlijk gewoon noobs die denke dat ze wat zijn laat ze me maar adde voor een 2v2 :) i forreal90 i

    qG I SsAnt wil ook wel een 2v2. ( hij is gebanned )
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2007
  18. Candyman

    Candyman Guest

    Wat ben jij een mislukking :): Mark balen van je kart man ga je hem niet meer fixen?

    Nano luister hier maar niet naar hij is 13.

    BAN TRITON
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jun 2007
  19. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Pas op wie je hier noob noemt gastje kom anders maar eff een potje GoW spelen;)
     
  20. LeGeNdaRisCh

    LeGeNdaRisCh Je ziet ons

    Berichten:
    2.453
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk schat, herinner me eraan dat ik je nieuwe tag toevoeg...

    En geen gebitch in dit topic, we spelen geen GoW en H2 zal ForrealLanbeest zelfs met Secret Virus kunnen winnen. :b:
     

Deel Deze Pagina