nee dude, was sarcastisch van me. airwave is niet gedropped, en IGOR NL was de grootste cheater van nederland in halo 2. zou die gast niet voor je team vragen, tenzij je natuurlijk WILT cheaten
MicroZ heeft al in geen nou wat zal het zijn 5/6 maanden echt serieus Halo gespeeld. DOA4, GoW hadden altijd al voorkeur gehad
5 maanden geleden had het wss nog niet veel voorgesteld, maar aan de andere kant, hij zal wel flink pakkie slaag geven met gow dan.
inderdaad als geen van ons hem kant zal hij nooit echt veel hebben voorgesteld op h2 dan. nogmaals, op GoW zal hij ons allemaal dikke pakkie geven idd:b:
Of hij kan het gwoon bij GoW houden . Maarja, ik heb de FR weer gecanceld, ik denk wel dat het duidelijk is wie er zou winnen.
Vincent waarom heb je me plaatje gestolen . Ik heb even wat posts van je zitten lezen wat ben jij een gay lord vincent ik had wel wat diepgaande posts van jou verwacht. Een post zoals montage zijn voor noobs had ik niet verwacht van een heilige. (BAN ME NIET DEZE KIDO WOONT 100M VERDER OP). Had trouwens Sven the Man niet een montage? Of Hek niet te vergeten AKA Pox? De Teef? Mooi he, deze thread is gewoon BAN CITY kan niet wachten tot h3 exp .