@ Xboxmod, Zie Noiker maar als de N-ring. Het is de langste van het spel, en hierop kan je goed zien wie nou echt goed is. Op een baan van 2 minuten zijn de verschillen zo klein. @ FabianNL, Tuurlijk komen er kortere banen bij. Dat wisselt wel. Als je zelf een favoriet hebt, stuur me dan ff een PM, en dan maak ik 'm over een week wel ofzo. Ennuhh, good luck
Of als je op zo'n korte track een veel snellere tijd rijdt als de rest... Ik vind de banen een beetje te lang, maar volgende week vrij, dus dan zal ik die lange 's een poosje doen.
Oké, hier is ie dan. Mijn tijd op Noiker: 08.10.63. Zo'n 10 seconden onder het stage-record. Ik heb van deze rit mijn replay gefilmt. Hij is zeker niet foutloos, maar ik heb opzich wel lekker gereden, al zeg ik het zelf . Bij 6.45 minuten van het filmpje hoor je iemand op de achtergrond schreeuwen. Dat is m'n pa die roept dat ik moet eten . Ik reageer niet, dus hij wordt een beetje pissed . De achtergrond muziek is van Eminem en Dr.Dre, en ik rijd met een Mitsubishi. De reden dat je geen HUD ziet is omdat het een replay is. Veel plezier met kijken
Ik kan het helaas niet filmen, computer pakt geen usb ofzo. Maar wordt binnenkort gerepareerd, dus dan zal ik ook een filmpje maken van mn record (bij de eerste challenge). Helaas heb ik die niet opgeslagen, maar ik ga er vanuit dat ik die nog wel 1 keer moet kunnen verbreken. @ JPRaceGamer Ik ben je filmpje nu aant downen, duurt nog wel een poosje, maar dan heb je ook wat (hoop ik). Edit: Kep net je filmpje bekeken, en ik vind dat je wel goed rijdt, maar het kan duidelijk beter. Je moet zorgen dat je wat minder remt en de bochten doorglijdt en niet remmen en dan gewoon zoals op een circuit nemen. Maar zeer goede tij!
Meer zoals mijn rijstijl dus, al glijdt ik soms té veel maare... Ik heb ff m'n records bekenen en je kan alvast deze tijden invoeren JP: Frazier Wells: 2:05.25 Noiker: 8:32.09 Ik heb al een paar maanden niet meer gespeeld dus ik kan iets sneller dan dit, maar je mag dait alvast invullen PS: Van Frazier Wells weet ik nog wel dat ik een keer 5 sec. sneller dan m'n record was bij de 2de tussenmeting (het moet wel de 2de zijn, want de 1ste is bijna helemaal volgas), dus ik zóú een 2:00/2:01 moeten kunnen rijden.
Dat denk ik niet, tenminste ik weet niet wat je record bij het tweede meetpunt is. mij record bij de eerste is 40.62 en bij de tweede weet ik het niet precies. Maar in de 2.01 moet mogelijk zijn. ik had er keer 0.94 af bij het tweede meetpunt.
Ik weet idd niet meer wat m'n tussentijd bij de 2de meting was maar m'n tijd is 2.05 en ik zat er 5 sec. onder dus een 2.00 móét kunnen. Maar als ik zie dat ik erg snel ben ga ik meestal te 'verkrampt' rijden.
Shit shit shit.. Ik had eerst een record van 2:14 en nog een beetje.. En nu kwam ik bij het tweede meetpunt en toen had ik 8 seconden voorsprong op dat record. Maar toen vloog ik daar naar beneden . Ik weet het , ik ben niet goed erin ..
Als je op 2.06 uitkomt is dat best goed hoor Ik moet er ook een paar x over doen om richting die tijd te komen
FF oftopic : kan je biij dit spel ook de knoopen instellen bijv A gas B rem! enz dan ga ik m ook ff kopen!
Ja dat heb ik nou ook, dan denk je van: als ik nu een foutje maak.... Maar het is mogelijk ja, de eerste twee meetpunts gaan gemakkelijk, maar bij die derde (of eigenlijk tussen 2 en gaat het altijd wel mis. @ JPRaceGamer Het lijkt erop dat er niet veel animo is voor Noiker, miss kan je die verwijderen en een korte daarvoor in de plaats neerzetten.
Ik weet 't. Ik ben echt een circuit rijder. Het rally gedeelte in zowel GT3 als in GT4 kan ik ook bijna niet winnen. (lukt me trouwens wel ) In normale circuit racers heb ik ook weinig bandenslijtage. Dit is gewoon mijn rijstijl. Als ik meer ga glijden heb ik vaak de neiging om te hard te gaan waardoor ik er vaak af schiet.
Ik heb 2 nieuwe tijden voor Frazier Wells en Noiker. Frazier Wells: 2:03.56 - Subaru '03 Noiker: 8:08.57 - Subaru '03
Ik heb net op Noiker gereden met een Subaru '03. Op advies van Xboxmod heb ik mijn rijstijl aangepast en ben ik tot een tijd van 08.01.48 gekomen. In de eerste sectie was ik 2 seconden langzamer dan mijn tijd met de Mitsubishi, maar bij de tweede tijdmeting zat ik er al weer 5 seconden onder. Ik maakte geen fouten, tot in de laatste bocht . Ik ging nogal goed, waardoor ik op het laatst echt verkrampt ging rijden. Daardoor stuurde ik minder scherp dan kon, en schuifde ik de baan af. Zonder die fout was een tijd onder de 8 minuten mogelijk geweest.
Waarom niet....de Xbox, PS2 en PC versie zijn allemaal precies hetzelfde. btw: Ik heb net op Fraizer Wells een tijd van 02.00.46 gereden. Als jullie willen kan ik m'n replay op internet zetten. Die heb ik namelijk opgeslagen. Deze stage ging vrijwel perfect.
Owww, kan ik ook weer aan het werk. En die replay mag je gerust op internet zetten, kunnen we gelijk je tussentijden zien. Edit: Mn nieuwe tijd: 2.00.97 Er is nu ineens iets vreemds aan de hand, elke keer als ik een race begin zorg ik dat ik hoog in de toeren zit en dan bij go wegrijd. Maar nu doe ik datzelfde maar i.p.v. wegrijden blijft mn auto gewoon staan Weet iemand waar dat aan kan liggen? Edit2: Doet het weer! En tijd ook weer verbetert, 1.59.83 zitten nog steeds foutjes in dus kan denk ik nog net in de 1.58