1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Richard Burns Rally Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door JeePee, 26 apr 2005.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Fraizer Wells verbeterd na zo'n 100 pogingen: 02.00.02. Kan veel beter; ik zat bij de eerste tijdmeting er een keer 61 honderste onder. Maar wie ben ik dan om het weer te verkloten. Ik kwam toen met 63 honderdste sneller over de tweede tijdmeting spinnend en al |:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 apr 2005
  2. -Murdock-

    -Murdock- Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Goh, RBR is echt moeilijk.. Heb het al geen 3 a 4 maanden niet gespeeld ofzo (PC-versie). Kun je nergens de sensitivity van een stuurtje instellen?
     
  3. The Fregelnator

    The Fregelnator Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een tijd van 2.01.36 gereden. kan max 2 sec sneller volgens mij ( Imprez0:cool:
     
  4. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk ik ook, kan iets sneller, maar ik verkloot het steeds in het laatste gedeelte.
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    Precies ja. M'n stuur mag blij zijn dat ie vast zit, anders had ie nu een iets ander uiterlijk gehad }:]
     
  6. The Fregelnator

    The Fregelnator Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    noiker -> 7.48.62 Impreza 03
     
  7. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Woei lekkere tijd kerel! Ik denk dat ik dan ook maar een keer ga proberen.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Wow netjes. Ik ga Noiker morgen ook nog wel een paar keer proberen met m'n nieuwe rijstijl. *)
     
  9. The Fregelnator

    The Fregelnator Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijd is inclusief een 360 waar ik nog ongeveer 5 sec verloor. Maar voor de rest ging tie echt lekker. Van dit soort wegen hou ik :p
     
  10. JeePee

    JeePee Guest

    Als je een Driving Force Pro op je PC hebt kan het waarschijnlijk wel. (bij de PS2 versie althans). Je kan dan alle draaicirkels tussen de 180-900 instellen. Ikzelf vind 180 te gevoelig en 900 is weer veel te ongevoelig. Bij mij staat hij op 210 dacht ik.
     
  11. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn beide tijden ook weer verbeterd:

    Frazier Wells: 2:00.81, ik zat daarna er nog een keer 1,42 sec. onder, maar toen ging het mis, nu is mn controller nóg kapotter :+

    Noiker: 8.04.14, ook hier zat ik daarna er nog een keer 5 sec onder maar toen kwam mn vader, en miste ik mn apex bij een fast-right :mad:

    (beide tijden met een Subaru '03 op auto)
     
  12. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb het concept van deze draad een beetje aangepast. Zie beginpost
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Nieuwe tijd op Rally School: 01.18.03
     
  14. -Murdock-

    -Murdock- Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Damn, was ik net bezig met Fraizer Wells, wordt 'ie gesloten. Ach, maakt niet zoveel uit, ik verneukte het altijd op het laatste stuk..
     
  15. -Murdock-

    -Murdock- Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net in de 1.29.xx. Kut hobbeltjes met grint (?) ofzo..
     
  16. The Fregelnator

    The Fregelnator Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn tijd rallyschool: 1.18.08 (Impreza Manual)(23.09, 53.51)
     
  17. The Fregelnator

    The Fregelnator Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Jeej, heb mn tijd verbeterd. Kan echt niet veel sneller 1.17.50(22.54,52.75) Had in de laatste bocht nog een paar tienden laten liggen.
     
  18. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Damnz, je gaat wel lekker man! _O_

    Ik heb nog een tijd staan van: 1:19.73, ik zal 'em ook wel weer eens een keer rijden.

    [EDIT] Ik heb een nieuwe tijd van 1.18.10, maar ik begin het spel (nu) alweer saai te vinden dus ik weet niet of ik nog lang meedoe |:-
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2005
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb voor de Rally-School en Noiker nieuwe tijden! O-)

    Rally School : 1:17.68 (ik kom eraan Fregelnator ;) )

    Noiker: 7:51.33 ( en alweer: ik kom eraan Fregelnator ;) )

    Bij de Rally School moet ik nog iets sneller kunnen aangezien ik soms iets té dwars door de bochten ga. (de verleiding van het laten driften is zo groot |:- :D ) Noiker zonder gróte fouten maar 1 á 2 sec. sneller moet kunnen om de dezelfde redenen als bij de Rally School. Maar het is zo heerlijk om voor een bocht met gas los vol in te sturen, dan volgas tegensturend door de bocht heen. 8)
     
  20. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmmm.... ik denk dat 'ie er mee genokt is, wordt namelijk niet zoveel meer gepost en werkt beginpost ook niet meer bij :)
     

Deel Deze Pagina