Jawel hoor, ik kreeg vanmiddag nog een PM van 'em, kijk maar achter Noiker, waar staat: 4 dagen open, elke dag veranderd dat verder was er alleen de laatste dagen niks bij te werken, moet jij ook maar weer eens tijden posten FregelNator, JP, jij en ik zijn allemaal goed in dit spel dus............. _0/
Jammer , je was een leuke competitor, iets beter dan mij (ook met PGR2 ) maar niet véél beter en dat was net zo leuk Ach ja, nu ben ik iig wel verzekerd van een Top 3 plaats elke week
Sorry jongens. Ik was bezig met de 24h van Le Mans, en omdat dit topic nogal ver gezakt was had ik niet de moeite genomen om te kijken, omdat toch niemand gepost had. Ik heb zelf ook niet echt zin meer om RBR te spelen. Het is voor mij te zwaar om steeds GT4 uit mijn disc-lade te halen . Jullie gaan binnenkort toch Forza kopen, en ik ben nog lekker lang zoet met GT4 . Zodra ik GT4 niet meer leuk vind ga ik...............wacht, hier klopt iets niet........... *) Laat maar lekker zakken jongens.
Kan je dan nog ff een keer mijn tijden bijwerken. Ik had er net zo lang voor geraced en ze waren net zo goed (kan je meteen ff alle challenges 'closed' maken)