Richard Kraijcked gestopt met Tennissen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door houdoeken, 19 jun 2003.

1. houdoeken

houdoeken Houdoe Ken!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Richard Kraijcek is gestopt met tennissen, wat ik heel erg jammer vind:'-( Hij heeft het aangekondigd op Rosmalen, ik zag het net bij RTL Z.
    Ik denk het wel een goeie beslissing is geweest, hij zou toch nooit meer in zijn oude vorm terugkomen. Stomme blessures:mad:
    Maarja, hoe denken jullie hierover? Vinden jullie het jammer? Of een goede beslissing?

Toedels!

2. Wolfje

Wolfje test...

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet echt, want ik vond hem maar een arrogant mannke, maar ja een wardige opvolger zal niet misplaatst staan :)

3. Blaauw

Blaauw Nobody likes us.....

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer of een goede beslissing?? Ik denk als ik voor mezelf spreek beide in het geval van Krajicek maar goed ik heb gister een documentaire gezien over zijn zusje... en die is toch veel leuker :)

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je bedoelt een docu over zn nichtje? Die wilde samen met hem een gemengd spelletje spelen ofzow... Maarja, als Sjeng Schalken en Verkerk nou ff een beetje ferm goed worden en een hoop toernooien winnen, is dat ook weer vet :)

EDIT: ik ben vandaag 1 jaar op dit forum ;)

Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  5. Spaarpot

Spaarpot Surfdude

Leuk Bevonden:
    0
    het is wel jammer:mad:
    Maar ik denk dat als ie door zou gaan hij nooit meer zn oude vorm terug zou krijgen door die vervelende blessure's

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Opzich wel stom he... Hij heeft die blessures en verneukt zichzelf helemaal omdat hij nog ff wil door tenissen, doorzettingsvermogen: "ja", slim: "nee"

Opzich goed dus dattie gestopt is.

7. Joeri71

Joeri71 Keep an open mind...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het wel jammer ik vond hem wel een van de beste tennisers eienlijk, hij had alleen heel veel pech met bblessures maar ja ach, ik vind het wel jammer dat ie stopt..

8. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Richard wie?
    Het is zijn beslissing..niks aan te doen...heeft ie ook wat meer tijd voor zijn vrouw en kinderen..

9. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik vind het goed dat hij gestopt is. Hij kon de laatste paar jaar toch niet meer aan zijn echte niveau komen. Dit door allerlei blesures, het heeft dan weinig nut om nog door te spelen.

10. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer, nu moet z'n zusje maar ff de eer van de familie gaan hooghouden

11. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik vond dat ie in 1997 na het winnen van wimbledon al moest stoppen.. toen had hij zijn hoogtepunt, en hij wist dat hij het tog niet meer kon evenaren.. dusja.. maar anyway het was een leuke tenniser, tog wel een beetje neerlands trots..

12. hattrickrulez

hattrickrulez FootballFreestyler

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik zal em missen hoor(not).
    Hij was toch allang over zun hoogtepunt heen.
    Ik vind iemand als Martin Verkerk toch wel wat meer uitstraling hebben.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    uhm martin verkerk is een grote boer, zonder uitstraling plz.. tog leuk dat hij in de finale stond, maar ik dnek niet dat we nog topprestaties van martin zullen zien..

14. PhenomenoM

PhenomenoM Musique Electronique

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi zo dattie stopt
    Haalt toch geen reet meer uit.

Martin verkerk haat ik omdat ik door hem de MOTO GP had gemist.

15. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Jammer, maar de juiste beslissing!

16. mdemos

mdemos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jammmer

Jammer dat ie stopt, wel de juiste beslissing, maar we moeten zeker respect voor richard op brengen, zijn overwinning op wimbeldon stond in de top 5 van Nederlanse sportmomenten van de vorige eeuw. Dat ie nu zoveel blesures heeft gehad en dat ie weinig heeft gepresteerd de laatste jaren maken hem geen mindere sportman, heeft trouwens ook nog bijna op nr1 op de atp lijst gestaan. _O_

17. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij won Wimbledon in 1996 hoor, hij was toen niet op z'n hoogtepunt, in 1999 haalde hij z'n hoogste ranking, 4e,kon 1e worden (ff) maar werd toen geblesseerd

18. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    ik ben er bijna zeker van dat Michaela het stokje zal overnemen van haar broer... Het enige probleem dat kan opspelen is de pubertijd waardoor ze wellicht andere interesses kan krijgen en zich zo zal afzetten tegen haar vader... Maar talent heeft ze iig genoeg! Laat Kim Clijsters een voorbeeld voor haar zijn, en niet bv Sylvana Bauer, die onlangs is gestopt op haar 18e...

19. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    goed dat ie is gestopt er zn oude niveau zou hij toch niet meer bereiken.
    wel cool dat hij zei dat hij winnen belangrijker vond dan meedoen enzo..veel topsporters denken het maar zeggen het niet

20. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat die toch wel genoeg geld heb!
    Waarom zou je door tennisen??
    En nu lekker in Monaco met een cocktailtje in je hand.
    Oe dat wil ik ook!

Deel Deze Pagina