Dit is niet echt mijn game, ook al heb ik hem wel voor de PSP omdat het daar leuk voor is. Heb ook het gevoel dat alles hetzelfde word als de PSP versie maar dan wat opgepoetst.
ik heb helemaal niets met dit spel. het powersliden is echt niet goed uitgewerkt! de camera reageert heel vreemd als je de bocht in schuift! te laat lijkt wel waardoor je het overzicht kwijt raakt!
Ga ik mee akkoord. Rigde Racer serie is altijd al erg statisch geweest kwa wegligging, het is door en door arcade racing.
rr6 is het minst gekochte xbox360 game in amerika en ook nog het slechste game maar ik denk wel dat het een vette game wordt maar beter dar prg3 en most wanted word het niet denk ik
Voor mij wel want ik vind die heerlijke arcade gameplay van RR6 juist heerlijk verder houd ik totaal NIET van racegames
Ik zag hem vorige week bij Futurezone in Rotterdam staan voor 75 euro. Heb hem lekker laten staan. PGR3 en NFS MW lijken mij veel toffer. Ik vind het spel er nou ook niet echt top uitzien, en Ridge Racer is de afgelopen jaren flink achteruit gegaan.
Hij krijgt juist goeie cijfers hoor.............. in idd in USA het slechts verkochte spel maar in Japan daarin tegen het best verkochte spel
Heb jij de US, dus "NTSC" versie ervan besteld? Is de xbox360 dan multi-territorial?... dacht het niet, toch?
Sommige games zijn regio vrij..zoals de eerste release games zoals tony hawk cod2 en gun en nu ook rr6 zijn allemaal regio vrij en kan je dus importeren!
@ArCaDe Hij heeft hem al besteld. Je kunt een spel wel al bestellen maar dan krijg je het nog steeds pas op de launch date