ik heb de review van de nieuwe power-unlimited net gelezen,ze waren niet zo enthousiast over het spel,nu begin ik ook te twijfelen of ik hem wel ga halen,eerst straks maar de nieuwe xboxmagazine halen en kijken wat hun over het spel zeggen
Ja ik heb ook in de power unlimited het gelezen hij krijgt een 7 maar..alleen die revieuw is gedaan door jeroen die sony fanboy dus al te serieus neem ik het niet. Zowieso de hele pu wordt ongeloofwaardig er staat ook weer zoiets in dat de controller kort meegaat met batterijen nou ik vind 25 uur echt niet kort. En dat de voeding te heet wordt na een uurtje spelen..ik heb daar nooit last van en hij ligt gewoon op vloerbedekking.
Lol het introfilmpje is vet lees ik, ik koop hem hehe Fijn dat ie zo bevalt iig kun je er nu ook gewoon mee op Xbox Live?!
Ik heb gehoord dat elk spel dat op de 360 uitkomt over een livefunctie beschikt dus het lijkt me wel. (correct me if i'm wrong)
Jawel, alleen geen online multiplayer. Met GUN ben je wel gewoon online en kun je invites krijgen en messages sturen. Dus Gun beschik weldegelijk over een live functie.
Ja maar ik bedoel juist dat je hier in NL live kan spelen met Ridge Racer 6 tegen bijvoorbeeld een vriend van me die dan binnenkort de PAL Ridge Racer 6 heeft..
Ja daar heb je gelijk in............ Aantal trailers wat ik gezien heb vind ik het er juist wel heel mooi uit zien!
Tja, nutteloos of niet, dat is wat Microsoft beloofd heeft: alle Xbox 360 games zullen "een" Live functie krijgen...
RR 6 krijgt een 8 in de laatste Edge....en dat is voor Edge begrippen een zeeeeeer hoog cijfer...zal wel goedkomen met die game
Daarvoor zou ik altijd reviews lezen voordat je een spel koopt. Weet je tenminste de voor- en nadelen.
h0i wanneer komt dit spel uit?,op www.xbox.com staat de release ergens op decenmber 2005,heb ik wat gemist of is tie vertraagd. ziet er wel gelikt uit die game