1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ridge Racer 6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 5 aug 2005.

1. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ja kun je wel spelen,is regiovrij:D

2. Jazzyb0y

Jazzyb0y Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel auto's zitten er eigenlijk PRECIES in het spel ?Ik heb het nergens gezien!

3. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Woohoo!, net Ridge Racer 6 gekocht bij bart smit Rotterdam Beijerlandselaan!!. Nergens heb ik hem nog gezien en nu ineens hier wel :D, hij is 59euro !!

4. DvDongeren

DvDongeren Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Woew! Nou schiet op, spelen en laat ons weten hoe hij is!

Ik ga hem eind deze week halen :D

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Hij speelt zoals ik al dacht, lekker ouderwets door te bochten glijden. Ik merk echt dat ik ridge racer wel heb gemist om te spelen nadat ik deel 1 heb gespeeld 4 jaar geleden ofzo

6. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    ik zag en hele stapel liggen bij fame amsterdam net nog

7. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Waarschijnlijk heb ik morgen de xbw review online staan. Moet eerst nog races tegen europeanen doen voordat ik een definitief oordeel kan vellen. De afgelopen weken heb ik alleen wat laggy races tegen japanners kunnen doen :).

8. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Hoe zijn de graphics vergeleken met PGR 3? Of word ik dan doorverwezen naar de reviews? (ben een beetje lui)

9. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    ze mogen zeggen wat ze willen maar ik ga hem toch kopen. waarom, omdat het een spel is dat je neemt in je 360 stopt en direct met weg bent en echt om snelheid gaat en das wel fun.

wat ik een beetje schrik van heb is dat er maar weinig europeanen dit spel gaan kopen.

10. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Er is veel gemekkerd in reviews en previews over Ridge Racer 6... Ik heb het spel binnen sinds gisterenmiddag... Ik snap al die negatieve publiciteit totaal niet... Het is een ARCADE racer, dus als je een simulatie wilt, zoek je maar een ander spel uit... Ridge Racer 6 is een prachtig spel op de Xbox 360: goeie en robuuste gameplay, goede framerate en uitstekende graphics... De auto's zijn erg mooi vormgegeven en glimmen net zo mooi als de bolides van Need For Speed Most Wanted of PGR3... De spelomgevingen zijn goed opgezet en het gaat allemaal erg hard... Het driften door bochten is wel effe wennen, maar als je het onder de knie hebt, is het erg gaaf... Nogmaals: het is een arcade racer en ook nog een goeie ook... Weg met alle negatieve publiciteit voor dit spel! Maar dat is mijn mening... :)

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Mwoah,

Ik heb wel iets met RR games. Maar wat mij vooral tegen staat is dat met zegt dat de game grafisch niet lijkt op een next-gen titel. Ik heb alle RR delen (en ook die op de PSP) nog of gehad, en ik vind het zonde om € 60,00 neer te tellen voor nogmaals hetzelfde. Maar goed, ik heb het spel nog niet werkend mogen zien, dus dat ga ik eerst doen voordat ik een oordeel ga vellen.

12. freakyoliver

freakyoliver ps360

Leuk Bevonden:
    0
    bwa er zal wel een demo uitkomen binnenkort

13. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    ik heel hem binnenkort ook wel ff!:)

14. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    heb het toch maar ingeruilt voor amped3
    ik verwacht er niet heel veel
    in de hoop dat ik het juist heel erg vet ga vinden

straks maar ff proberen

15. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik zag hem vanmiddag ook in de winkel liggen maar heb hem toch maar niet meegenomen, heb tevens de PSP versie al en die vind ik naar verloop van tijd toch wat saai worden, en vind zo'n arcade/slip game toch meer voor een handheld dan voor een console. Heb hem zelf nog niet gespeeld of mogen in-game zien maar misschien als hij nog een keer in de budget bakken ligt dan ik hem mee neem :)

16. DuttY_r0cks

Leuk Bevonden:
    0
    -edit-

Laatst bewerkt: 18 jan 2006
  17. mello206cc

mello206cc streetrace 4ever

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou hem ook al halen dit weekend maar zie er maar vanaf,aan de reacties hier te zien op het forum en alle reviews op internet is het spel niet echt goed,dus kan ik het geld beter besparen om een ander spel te kopen.

18. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    ff een vraagje, als ik online ga racen dan hapert de verbinding nogal. Het vreemde is dat me NAT setting op Open staat. een klasgenoot van me heeft hetzelfde probleem. Aan mijn verbinding zou het niet kunnne liggen want andere games kan ik wel vloeiend online spelen.

19. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net 2 uur gespeeld..echt een goeie ridge racer gewoon net als de oude ridge racers alleen veel en veel mooier..al die negatieve kritiek is echt onzin. kwa graphics is het geen pgr3 maar zeker wel mooi.

20. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb het spel vandaag gekocht en ik heb een aantal uur zitten spelen... En gewacht tot het leuk werd... Maar dat werd het niet echt moet ik eerlijk bekennen. Gameplay? Ik vind de banen ietwat saai, zowel het parcours zelf als de omgevingen. Het speelt op zich wel lekker, maar het snelheidsgevoel heb ik niet zo. Ik heb RR op de PSP (gehad) en daar had ik meer een snelheidsgevoel dan nu. Ik heb een 25-tal races gedaan en alles met gemak gewonnen. Nu als RR fanaat weet ik wel dat het ff duurt voordat het moeilijk wordt, maar als ik het goed begrijp zijn er eerst 114 races nodig voordat het leuk gaat worden. Daar pas ik voor, dat is dit spel niet waard voor mij persoonlijk.

Graphics? Kom op nou, het ziet er gewoon niet uit als een next-gen titel en ik weet 100% zeker dat mijn Xbox dit ook kan, sterker PGR2 is zeker mooier dan dit spel. De auto's zien er op zich okay uit (maar absoluut niet bijzonder), de omgevingen zijn wat saai en het oogt allemaal erg grauw vind ik. Ja, het is heus niet lelijk ofzo, maar het oogt absoluut niet als een next-gen titel, wat men ook zegt. NFS MW en PGR3 veegt de vloer aan op het gebied van graphics met deze game, en BIG TIME ook.

Online? Ik heb een aantal potjes online gedaan. Mijn hemel, wat een ongelovelijke lag, ik heb gespeeld tegen 2 vrienden online (beide woonachtig vlak bij mij en een goede verbinding), het was echt niet te doen. Erg slecht gewoon. Ik geloof dat wij alle 3 deze game gaan ruilen, ik wel iig.

Nee, dit spel is een matige 5,5 voor mij en totaal het geld niet waard. Ik wacht wel op BurnOut Revenge op de 360, dat is denk ik meer mijn ding. Ik ben ietwat teleurgesteld, ik kreeg wat hoop na een aantal posts van sommige hier, maar ik kan me er totaal niet in vinden. Gewoon een matige arcaderacer die pas na heel wat uurtjes leuk kan gaan worden, maar zover zal ik niet komen.

Laatst bewerkt: 19 jan 2006

Deel Deze Pagina