Ik heb het spel vandaag gekocht en ik heb een aantal uur zitten spelen... En gewacht tot het leuk werd... Maar dat werd het niet echt moet ik eerlijk bekennen. Gameplay? Ik vind de banen ietwat saai, zowel het parcours zelf als de omgevingen. Het speelt op zich wel lekker, maar het snelheidsgevoel heb ik niet zo. Ik heb RR op de PSP (gehad) en daar had ik meer een snelheidsgevoel dan nu. Ik heb een 25-tal races gedaan en alles met gemak gewonnen. Nu als RR fanaat weet ik wel dat het ff duurt voordat het moeilijk wordt, maar als ik het goed begrijp zijn er eerst 114 races nodig voordat het leuk gaat worden. Daar pas ik voor, dat is dit spel niet waard voor mij persoonlijk.
Graphics? Kom op nou, het ziet er gewoon niet uit als een next-gen titel en ik weet 100% zeker dat mijn Xbox dit ook kan, sterker PGR2 is zeker mooier dan dit spel. De auto's zien er op zich okay uit (maar absoluut niet bijzonder), de omgevingen zijn wat saai en het oogt allemaal erg grauw vind ik. Ja, het is heus niet lelijk ofzo, maar het oogt absoluut niet als een next-gen titel, wat men ook zegt. NFS MW en PGR3 veegt de vloer aan op het gebied van graphics met deze game, en BIG TIME ook.
Online? Ik heb een aantal potjes online gedaan. Mijn hemel, wat een ongelovelijke lag, ik heb gespeeld tegen 2 vrienden online (beide woonachtig vlak bij mij en een goede verbinding), het was echt niet te doen. Erg slecht gewoon. Ik geloof dat wij alle 3 deze game gaan ruilen, ik wel iig.
Nee, dit spel is een matige 5,5 voor mij en totaal het geld niet waard. Ik wacht wel op BurnOut Revenge op de 360, dat is denk ik meer mijn ding. Ik ben ietwat teleurgesteld, ik kreeg wat hoop na een aantal posts van sommige hier, maar ik kan me er totaal niet in vinden. Gewoon een matige arcaderacer die pas na heel wat uurtjes leuk kan gaan worden, maar zover zal ik niet komen.
Laatst bewerkt: 19 jan 2006