Is het Gamebryo? Dat verklaart alles. edit: Ik heb een hele tijd terug wat gameplay/een trailer gezien voor een of andere MMO wat CryEngine gebruikte. Iemand die toevallig weet hoe die heette? edit2: Qua gameplay vind ik Rift imo de minste van de MMO's die ik vluchtig heb getest en gespeeld. Voelt allemaal wat clunky aan.
2011. En daar doelde ik dus ook op met de eerste high-end. Rift was toen al in ontwikkeling en gebruikte een 'verouderde' engine. Kortom, niet zo zeuren, spel ziet er goed uit voor z'n tijd.
Ik vind graphics ook wel belangrijk, maar bij een MMO is het toch anders. Als je alleen naar de graphics kijkt, zou niemand meer WoW spelen. TERA is de mooiste op markt, maar qua gameplay is dat spel gewoon tergend na een tijdje. Ik ga Rift ook wel proberen, ongeacht hoe het er uit ziet. Guild Wars 2 vind ik ook best lelijk, maar daar vind ik de gameplay wel leuk.
Waarom plaatst de game me iedere keer ongevraagd in parties en groups? wtf game, kap daar eens mee. Spoiler Vaak genoeg als ik even weg ben geweest dat ik zie dat ik een Party heb gejoined. Kan ik dat uitzetten? edit: Spoiler Veteren Reward. En die domme Mounts zijn veel te duur!
Ik ga deze maar niet spelen, ik moet eerst mijn Backlog maar eens kleiner maken (en mijn nummer 1 positie vasthouden, raak hem vandaag kwijt )
Ik speel alles wat gratis is. De vraag is alleen voor hoe lang. Ik heb gisteren vreemd genoeg het grootste gedeelte van mijn tijd besteed aan...vissen. Maar iig wel lekker dat ik 3 dagen voor het F2P gaat toch de Veteran status heb weten mee te pikken. Dat zal vast uiteindelijk nog wel een voordeeltje hebben.