1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rings of Power

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Taab, 2 sep 2022.

  1. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    Dat is wat mij betreft idd echt een groot pluspunt van Martin tov Tolkien. Ander pluspunt van Martin in GoT waren alle paralelle maar verweven verhaallijnen...maar dat doet RoP dan weer stukken beter/meer dan HoD.

    Yerewn waar ben je op uit? Ga maar weer plaatjes maken.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  2. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Bad guys die wat minder cartoony ogen zijn wel stukken beter inderdaad. Ik hoop ook dat er wat andere interessante bad guys zijn die meer diepgang hebben. Op zich gaat dit over de Rings of Power dus mensen, dwergen en elven krijgen allemaal van die ringen waardoor ze langzaam gek gaan doen. Misschien wordt dat nog wat interessanter neergezet dan dat ze langzaam in vampieren veranderen of zo. Dan is er nog de Nazgul. Misschien levert dat nog wat boeiende karakters op? Geen idee.

    Gisteren een samenvatting van de Silmarillion gekeken. Ik had echt nog nooit van die dingen gehoord die daar werden verteld. Best geinige achtergrond info.

     
  3. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    De hele ophef over dat er personen van kleur in zitten en daardoor review bombs zijn. Voor de rest vind ik het heerlijk wegkijken. Soundtrack ook top
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Bizar fenomeen.
     
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    Ja vind de reactie van Amazon ook wel begrijpelijk.
    Maar blijft een raar fenomeen dat je een hele fantasiewereld accepteert maar een zwarte dwerg, daar trek je de grens als kijker
     
    Taab vindt dit leuk.
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Daarom zie ik deze serie ook los van het werk van Tolkien. Lijkt me het beste. Kijkt ook veel prettiger.
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    mogge
     
    schijterwt, Garrett en Yerewn vinden dit leuk.
  8. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    Nja Tolkien of niet de discussie is gewoon nutteloos
     
  9. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Vanwege de rassen?
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Nee. Vanwege teveel veranderingen ten opzichte van de boeken. Ik volg dankzij Reckuuza een paar YouTube kanalen die de content van de boeken behandelen. Kijk maar eens naar Men of the West of Nerd of the Rings. Ik zie ROP gewoon als een serie met een vleugje Tolkien. Meer niet. Zwarte Elven en Dwergen heb ik geen moeite mee. Het door elkaar halen van tijdlijnen is een heel ander verhaal. Maar goed. Het kijkt wel prettig weg op zich. :)
     
    Taab vindt dit leuk.
  11. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.574
    Die films waren toch ook helemaal niet accuraat.
     
  12. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    dankzij mij? ik kijk die shit niet gek
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  13. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    Ik heb deze zomer de Lotr boeken eens gelezen. Waar ik bij de Harry Potter films vind dat er teveel details zijn weggelaten heb ik bij Lotr juist het tegenovergestelde, niet alles hoeft 50 pagina’s lang beschreven te worden Tolkien.
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    ahhh die snotter boeken. de enige boeken die ik ooit in mn leven met plezier heb gelezen <3
     
  15. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.618
    Leuk Bevonden:
    8.737
    Hallo waar is dat hoofdstuk dat Aragorn z’n teen brak toen ie tegen een helm schopte?
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Jij postte één van die kanalen een keer ergens. Kijk maar na.

    @Tyrant : Klopt, maar de films lopen ten minste nog volgens een tijdlijn en verhalen die nog niet voorkomen, worden in de films ook niet verteld, buiten veranderingen rond de elven om bij Helmsdiepte bijvoorbeeld. Rohan vecht dat in de boeken alleen uit. Echter hebben de films qua script en acteerwerk en visueel nog een flinke streep voor. Ga er niet vanuit dat deze ROP serie veel emmy's gaat winnen. Denk dat HOD dat doet. Films heb ik overigens ook wel kritiek op gehad in het verleden, maar zoals dat gaat met het gevoel van verlies: Je leert het dragen. ;)
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    20 mins in. kapotsaai. terwijl de films de mooiste films zijn die ik ooit in mn leven heb gezien.
     
  18. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.761
    Leuk Bevonden:
    2.015
    Mooier dan Fast & Furious 6!?
     
  19. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.780
    Ik had zeer veel kritiek op de films maar heb het verlies weten te dragen.
     
    Yerewn vindt dit leuk.
  20. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Eerste aflevering is zeker de minste van de drie. Veel corny gesprekken en niks wat je echt bij de strot grijpt om te blijven kijken. Vanaf 2 wordt het beter, maar het komt wel langzaam op gang ja. Blijf je doorkijken? Of houd je het voor gezien?
     

Deel Deze Pagina