1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RiP Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SNiPzhots, 8 apr 2007.

  1. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Aii Player en Ari! Dus 2 pro's. Waar ligt Bussum? En waarom naar Haarlem verhuizen, behalve dan dat het de ownage plek is om te wonen!
     
  2. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Bussum ligt vlakbij Hilversum en Naarden ook niet zo vlakbij bij Muidenberg ook allemaal in Noord-holland. Waarom? omdat ik hier al 8 jaar woon man aaaiiight owhja en ook omdat mijn vader bij schiphol werkt hij wil niet zo lang rijden.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  3. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    ok chill, zeg maar als je gaat verhiuzen en Haarlem >>>>> Bussum :9
     
  4. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Zijn jullie aan het kijken voor huizen en waar in haarlem dan....?
     
  6. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    We hebben nog niet naar huizen gekeken en geen idee waar heb jij een idee.
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ik weet tog niet waarvan jullie houden, in de stad net erbuiten of in een plaats naast Haarlem. Ik woon nu 2jaar 100meter buiten Haarlem. Maar het is bv dichterbij de stad in Haarlem dan toen ik in Haarlem woonde :9
     
  8. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Haaaaaaaaaahahaha ik heb me dus laten oveerhalen om een hyves profiel te maken :9 best lache nog eig. :b:

    Klik!
     
  9. Armada01

    Armada01 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamen en je sociale gebeuren gaan gemakkelijk samen. Alleen maakte ik een fout, door niet meer geinteresseerd in andere dingen te zijn, en mijn vriendin zogezegt in de steek te laten. En trouwens het feit dat ik hier voor de eerste keer kom heeft er totaal niets mee te maken. Een forum is er om je ding te zeggen, praten over een geweldige game die uitkomt (halo :cool:. En niet om iemand af te kraken. Vooral niet die irriterende posts van smartiez die zogenaamd alles beter weet. Had smartiez het op een respectvollere manier overgebracht, had ik er vrede mee gehad.
     
  10. Nemesis

    Nemesis Decerto.net

    Berichten:
    1.509
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij weet ook alles beter...
     
  11. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    uhhhh omdat MauP3rD de owner in die ownage plek is?:b:
     
  12. 3Kings

    3Kings pG Beta

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij wel :p
     
  13. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahaha

    heb je je foon alweer terug? hoe was je verjaardag maatje, wist je eigenlijk dat Guusje (dochter) ook jarig was gisteren?\o/
     
  14. [ja ik ben het, was aan 3.0 aan het werken en heb geen zin om profiel te wisselen voor 1 post]

    Nee man, ga me telefoon vanmiddag even ophalen. Me vriendin wordt helemaal gek van dat ding. En ik hoorde dat je dochter ook jarig was vandaag! Hoe toevallig is dat?? Gefeliciteerd man!

    Nog wat leuks gedaan met dr gisteren? Of ga je van het weekend wat doen?
     
  15. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    we zitten vol met verjaardagsfeestjes etc van guusje (splitten family en friends altijd) vrienden komen de 29e eind middag, dan s'avonds natuurlijk met al die gasten naar de stad. en dan de 30e natuurlijk. Maatje we moeten echt ff praten vandaag, wil ff wat dingen met je bespreken, heb een media aanbod gehad en wil even door de sponsor aanbiedingen heen wandelen. Daarnaast heb ik nog een kleine announcement, vandaar dat je meisje gek werd van de foon gisteren. WCG planning staat voor de deur en Rem en ik hebben een gedegen plan voor iedereen opgesteld. pGc zal voor eind oktober een feit zijn alleen zijn we aan het kijken in welke constructie (BV, eenmanszaak, V.O.F of een Ltd met overkoepelend een stichting etc)

    Business plan is in iedere geval voor 60% klaar.

    laten we ff bellen vandaag. Ik heb op consolegaming 2 matches gepland vanaaf.:thumbs: spreek je snel!
     
  16. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Ik vind jullie heel lief dat jullie hier jullie telefoons etc. bespreken, maar daar heb je het RiP Topic niet voor nodig denk k :9
     
  17. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Ohja jij woont oon in Haarlem (of omgeving)..... OMFG alle owners wonen in/rond Haarlem!!!

    Gefeliciteerd nog :b:
     
  18. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Idd, dat wel! :b:
     
  19. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Sommige hier weten niet wat ze zien morgen als er een paar qG'tjes opduiken hier en daar.
     
  20. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    ...... :confused:
     

Deel Deze Pagina