1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RiP Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SNiPzhots, 8 apr 2007.

1. Inf1nity

Inf1nity Guest

Het klopt dat ik niet de beste wass van RiP, en ik heb ook echt een periode slecht gespeeld. Maar toch vind ik dat ik niet slecht ben, al helemaal niet als je weet dat dit me eerste 'serieuze' game is :)

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    K vond je beter dan Carbon

3. Vond ik ook

4. Inf1nity

Inf1nity Guest

Is mijn mening ook, maar sinds ik er een week dik tussenuit ben geweest is mn skill wel dik achteruit gegaan.

En jullie lopen trouwens te lulle alsof ik morge ga sterve ofzo :9

5. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    mogen we dan allemaal komen?

6. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha Ik lees dan wel zoiets voor van:

Leroy had nooit weg moeten gaan bij Ic3 door RiP werd hij RiP..

7. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet gewoon mijn 50" pioneer neer en ga boven op die steen ownen!O-)

8. iT heatshot

iT heatshot Guest

hou je smoel anders join ik RiP ff en maak je clan 100ste van NL, micros enigste goeie speler, en lunatic, zoals ik al zei jullie stelen niks voor. Carbon en infinity zijn beide geen slechte spelers zeker niet, maar vergeleken bij shocker helaas wel ik had het ook anders gewilt tjow maar tis eenmaal zo en infinity wil halo 3 spelen, daar owned die mij wel in dus.eerlijk=eerlijk

9. iT heatshot

iT heatshot Guest

ik vind jou slechter dan infinity

10. iT heatshot

iT heatshot Guest

goed zo ik ben der 4 je als je me nodig hebt maatje:b:

11. iT heatshot

iT heatshot Guest

Als jij ooit een leider van een clan word, en je hebt zulke spelers onder je die niet goed presteren en de team leid er onder. Dan maak jij dezelfde keuze als ik zou maken.

Ben 2 x leider van een clan geweest 2x hard gepwned IiTI en RiP. Iedereen kende ons na de 2de dag en als ik het goed herrenir vroeg jij ook een try out aan. Dus zo slecht zijn ze niet hoor, op dit moment wel misschien. Wacht maar af tot serrez inspeelt op de team. :) ic3 is dan history hoor ( sorry microz hou van je weet het wel toch _O_ :9 )

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Veel stoere praat hoor... Wel een 4dubbele post though...

13. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Je bent echt stoer bezig is dat nou nodig.. Je hebt gelijk MiCr0 & LuNaTiC zijn ook goede spelers K mag blij zijn dat ik met ze samen speel Enig idee waarom MiCr0 terug is bij Ic3 en niet naar eXo, RiP ging omdat Ic3 vol zit met vrienden die hij al zn hele leven kent... Hij vertrouwt ons...
    Toen je nog qG I DisLy was en net uit qG was gekicked liep je aan iedereen te verkondingen Hoe zwak qG wel niet was als Ar1 er niet inzit dat Smartiez een dikke Lul is en dat hij zelf sponsort dat al die andere 4 sponsoren niet bestaan. Dat Snipz Dat vind ik nou zwak van jou om zulke dingen te zeggen
    en dan Later weer naar mij toe te gaan zovan ik wil naar eXo, pG want qG wordt Gayig Am i Right!!!

14. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Verder noemde Jij Ler0y( CoNcepT) slecht wat is dat nou weer voor onzin hij heeft bij je in de clan gezeten Dat kan je toch niet maken.

Het boeit me totaal niet dat je Mij ook slecht noemt. Er was een tijd dat ik je makkelijk inmaakte Tijdens 2.0 weet je nog;)

15. iT heatshot

iT heatshot Guest

wat lul je allemaal ben nooit uit qG gekicked man :confused:? Ik had ruzie met Ken ari en goku, en idd ik vond ze goedkoop daarom heb ik ze met RiP terug gepakt noob. Kom niet praten man lekkere vrienden zijn jullie als je ``je K*nker moeder `` tegen een jongen zegt wiens moeder K*nker heeft. Maarja, luister dan ik praat niet stoer wat ik zeg is zo. En als iemand problemen heeft met die stoere praatjes kom dan een clanwar houden.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2007
  16. iT heatshot

iT heatshot Guest

Jij mij inmaken, omfg jij gaat echt te ver man. Jij hebt mij NOOIT ingemaakt tjap. Ik speelde 1ste clanmatch mee tegen jongens die al lang met elkaar game :confused:... Waar heb jij het over jongen, accepteer gewoon dat sommige mensen noob zijn klaar.

17. iT heatshot

iT heatshot Guest

ik ben stoer :)

18. iT heatshot

iT heatshot Guest

|:- omg lunatic noem jij hier slecht.... nub

19. SmartieZ

SmartieZ Guest

Nano jij blijft ook maar praatjes houden hé. Fucking 1 Game Wonder en dan -zonder de wonder. Ic3 was niks in 2.0 we smackte jullie rond met het A team, het feit dat het A team neit speelde wil al zeggen hoeveel die finale betekende voor ons.

Ic3 is nu weer niks, MicroZ is als enige op z'n plaats, maar daar kom je wel achter. 3.0, CG en WCG is allemaal onbereikbaar voor je, geef dat nou een keer toe.

Oh en danny gebruik aub de 'edit' knop in plaats van 200 posts achter elkaar (k)

20. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Hoezo kom jij nou weer praten over het GoW team van qG, laat ze het lekker zelf doen zij weten het het best wat er is gebeurt. We smackte, jij hebt helemaal niks gedaan maar qG | GoW heeft dat gedaan, dus niet zulke stoeren praat.

Deel Deze Pagina