Aight, dan wordt het iedere dag een pG / qG lobby Nee maar ik denk serieus dat het over een maandje ofzo rustig wordt. Maar fock it al begin ik het spel uit te kotsen, ik zal het blijven spelen tot het WCG.
Vandaag, 00:09 Vandaag, 00:11 Vandaag, 00:11 Vandaag, 00:11 Vandaag, 00:12 Vandaag, 00:13 Vandaag, 00:13 Vandaag, 00:13 Zo gaat het hard jongens
Dat zoiezo en dan nog ff gezellig naar Seattle met zijn allen en dan gaan we rustig aan UT3 beginnen. Wat jij? Ik ga je de beste UT3 speler maken op de planeet dan komt die deal met Lays vanzelf ik vind wel dat het eerlijk verdeeld moet worden tussen 00:18 en 07:00 morgenochtend allen nog maar in het pG thread. Cross post marathonnetje?
Ik vind het goed mike, begin jij maar. Yow Pino, Named is niet zo heel erg dik. Hij is alleen groot, beetje een slungeltje
en hij heeft een piepstem, volgens mij heeft express zo een vrouwelijke zeikerige uitstraling gekregen. Kind vriendelijk zeg maar
jawel gears is mijn ding, kan ook wel counter strike en super smash brothers. Maybe someday maar moet ik weer helemaal oefenen enzo ben nu zolang bezig met gears of war. Als ik met dit stop stop ik verloopig met game. Daarom wil ik ook gaan ownen met dit spel, simpelweg omdat ik weet dat dit me laatste game ooit word.
Ik weet ook niet hoe dat kwam ik had het nog nooit gehad, je had wel geluk trouwens dat ik niet kon joinen Maar als ShadowRun uit is gaan we wel met z'n alle gezellig ownen! Btw Pino is gruwelijk en veel mensen noemen me al zo Pine -> Pino en GhettoPimp is ook een gruwelijke naam
Komt wel goed, als je ziet hoeveel mensen nog CoD2 spelen, en dat terwijl CoD4 eind dit jaar al komt.
Wie kan me effe helpen met Halo 3 want ik zit nu in Team slayer level 11 maar ik krijg steeds van die n00bs in me team en das nogal vervelend :{ kan iemand effe meehelpen om hoger te gaan
eC Richy - eC ZlaTaN - eC Pure Probeer het daar is mee. Maar je moet wel goed spelen van pure anders stopt hij vrij snel
WAAAHOEOHOEOHOEHOE! nee ik help je ook wel, me RB of RP of weetikveelwat wil ik ff omhoog douwen. Hoe laat? Uurtje of half 8?
Ja maar luister lieve sgat, ik had 'm ook graag geholpe, maar net als pure ben ik een te hoog lvl voor hem, er mag uiterlijk 10 lvl's verschil tussen zitten, anders gaat ie zoeken naar een mixed party, en dat duurt kk lang, vind ie bijna nix En ik own Desmond Alleen neem k ff wat meer de tijd, wil graag een sociaal leven houden