1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RiP Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SNiPzhots, 8 apr 2007.

  1. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    kan ze ook pluto en neptunus noemen of pG Jolanda en pG diana. pG Core pg Extended, pG Day, pG night, pG Fag, pG lesbian,, pG black, pG white, pG Smar, pG TieZ, pG q, pG g, pG Droog, pG nat, pG lul, pG kut, pG pijp, pG Bef, pG Hond van de buren, pG kat van de buren, pG zaandam, pG likmelulletjesveen

    etc etc|:-
     
  2. netlemon

    netlemon Tramp

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga 'ns door, ze zijn allemaal wel leuk eigenlijk :)
     
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Zou inderdaad kunnen, maar ik had het niet over pG yo aangezien die alles handelen, meer over andere clans hiero ..
     
  4. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe dank je wel maatje, pG yo, pG la,
     
  5. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is leuk om te doen of niet :p?
     
  6. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Oorspronkelijk geplaatst door 3Kings
    Damn Owner.. dat moet de politiek correctste post zijn die ooit op xbw gemaakt is.
    JAJAJA maar voordat ik uren zit te typen dacht ik ik laat hem maar zo! LOL
     
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb dat eerder gedaan :p moest ik een naam voor iemand verzinnen. Is allemaal redelijk verslavend en vrij nutteloos xD
     
  8. MaUp3Rd

    MaUp3Rd qG.MAnaGer

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar wel errughhhh leuk!:)

    denk maar eens na wat je van pG allemaal kunt maken! LOL
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  9. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Zkr :cool: mare dit pussy houd het voor gezien en gaat slapen. Mis me niet teveel en nog gefeliciteerd met de overwinning op AoC.

    denk maar eens na wat je van pG allemaal kunt maken! LOL

    Morgen samen? hehe ltr man
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  10. ShocKerR_

    ShocKerR_ Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    RiP 2nd/Beta/Bleu/Noord/II

    Leader=RiP SpendMass (Torquebow/Shotgun)
    Member=RL LucKyLuck (Sniper)
    Member=DDB Deadzon3 NL (Sniper/HammerOfDawn)
    Member=ISainTI Anubis (Shotgun/LancerBackUp&Nade&SmokeBackUp)

    Owja TjaPuk=Vroom en Duvelduvel=Dreesman. EyY Vroom&Dreesman, (V&D) ooit van gehoort!?;) latermaar^^. btw Thorax is C.O leader en Revengz jij bent captain. Thorax heeft me geholpen met tactieken dus dat verdient een promotie!!!:thumbs:
     
  11. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Lekker dan, Thorax helpt je met een paar tacktieken en wordt Co-leader, RevenGz doet al weet ik het allemaal wel wat niet om RiP op de been te helpen en wordt Captain benoemd. GG>
     
  12. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    totaal verschillend man wij hebben oud nS dit zijn random spelers die niet goed zijn.|:- waar is shocker mee bezig..
    Waarom 2 teams man probeer nou gewoon 1ste team goe dte laten spelen ik denk zelfs dat er nog wat moet veranderen in die team.
     
  13. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    Shocker man je spaced hem ( heel heel heel hard, wtf doet Saint in RiP spendmass :confused: wie is dat ? , deadzone aqardige jonge maar skilloos, laat die gasten lekker een team maken maar niet in RiP man trust me ;)

    Dat captain en co leader gedoe maakt geen zak uit, door deze dingen te doen denkt carbon nu dat die slechte is dan Thorax terwijl dat helemaal niet het geval is man, thorax is ook goed maar carbon is beter. Maak iedereen gewoon member en regel jij de dingen ( Dat team B gedoe moet ophouden man waarom nem je nog 4 noobs aan wtf ..)

    @ xbox master ..geen flauw idee wie the hell jij bent ( zeker zown DtS gastje) heb jou 3 keer geowned met RiP en zeiden dat jullie geen gamebattles of consolegaming hadden ( no offence maar dats paas echt noob man), in het verleden ownden RiP alles, geef ze de tijd om alles op te bouwen ik praat ook morgen met shocker man oud niveau van RiP komt heus wel terug en mochen zich dan een van de beste noemen , nu zakt het langzamer hand af naar een noob clan... Het had allemaal gewoon zoveel beter kunnen aflopen man :mad::mad::mad:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2007
  14. Danny loop niet zo te ijlen, je weet net niks. Je weet niet eens hoe het als een team samen speelt. Dus gaa het nou niet meteen afkraken, we kijken gewoon hoe het loopt en dan zien we verder. We zijn ook nog gewoon aan het recruiten.

    ``deadzone aqardige jonge maar skilloos`` hmmm
     
  15. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    K wou net zeggen Snipz die Saint Gasten zijn Kk Skilloos
    Blijf gewoon bij 1 team die 4 die erbij zijn gekomen gaan voor problemen zorgen Trust me!!
    Als jullie een match spelen dan krijg je op een gegeven moment 4 gasten die boos zijn omdat ze buiten het bootje vallen..
    Dan roept bij iedereen frustraties op!
    En ik weet zeker dat jij ze dan niet wilt ( durft ) te kicken als ze moeilijk doen
    Dan besluit jij maar uit elkaar te gaan
    En niemand schiet daar mee op
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  16. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    nano lekkerding waarom zou ik voor problemen zorgen ^^
     
  17. Amblydoras

    Amblydoras Active Member

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    idd, jij brengt juist geluk :)
     
  18. ItWasLucK91

    ItWasLucK91 Guest

    ja man 8) \o/
     
  19. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    Jantje het is zo , misschien van dat skilloos tever gegaan maar ik vind het geowonz waar kut dit weetje. team a is niet eens goedingespeeld, nu omt team b nog meer losses op naam van RiP zetten ;) maar ik bemoei me der nu niet meer mee
     
  20. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    y0 LuckyBastard Jij gaat nu voor problemen zorgen maar Als team Geloof Me ik heb het al verscheiden keren gezien:b:
     

Deel Deze Pagina