1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RiP Clan

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door SNiPzhots, 8 apr 2007.

  1. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Niet praten, je hebt nooit GoW tegen mij gespeeld. STFU
     
  2. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    Zooooooooooo wat was dit anders gegaan al zat ik er nog in, of Danny

    Dat hele 2e team kan totaal niet competiteren tegen teams als eC, pG of qG, en die "reserve" van jullie doen eigenlijk gewoon voor spek & bonen mee, en het A team is het enige team die er wat van bakt.

    Zowieso nooit A en B team noemen, vernederd het 2e team.
    En waarom zou je 2 teams doen? Zodat je groot wordt ofzo? Dit is echt een hele domme zet, ma dat merken jullie wel na de eerste paar wars
     
  3. Thorax Zero

    Thorax Zero ReSt in PeaCe

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt he, iemand hier verteld hier iets over een soort van 2de team en iedereen begint meteen te zeiken terwijl jullie er niks vanaf weten :confused:, trouwens, de post van revengz met het zogenaamde eerste team klopt voor geen meter(ik reserve :confused: ik speel iedere freakin match)
     
  4. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    RiP team :

    Shocker
    Thorax
    Serrez
    Revengz

    Dit zijn de spelers waar jullie nu aandacht aan moeten geven, revengz heb gehoord dat je niet goed speelt in wars, tactieken niet na kwam , ik zeg het je maar want anders kan het nog slecht aflopen man.

    Ik denk dat jullie vaste tactieken moeten oefenen, als het echt niet gaat kan je 1 van de 4 spelers uit team B als vervanger oplaten dienen. Maar thorax zoals ik al zei op forums. Het zijn aardige jongens maar winnen gaat niet gebeure, niet omdat ze slecht zijn ( sommige maybe ) maar omdat ze niet zijn ingespeelt zijn, geen tactieken hebben, deze 2 dingen bepalen 80 % van de match, pure skills komen uit als het gevecht eindigt op 1v1 dan nog heb je tactieken nodig en je moet absoluut weten wat je doet.

    @ Shocker,

    Ej man je moet niet zomaar dingen gaan lopen doen weetje, andere clans worden beter, jullie blijven zo op hetzelfde niveau, ik weet zeker dat als iemand er niet is iemand van het zogenaamde B team mee gaat doen, en dan is het logisch dat die zuigt in de match en niet veel kan doen.

    Hou het op deze 4 man is mijn advies, ga geen 2de koning clan worden.

    spreek je op live man
     
  5. iT heatshot

    iT heatshot Guest

    jongen ik own je zo hard dat je xbox en error krijgt? Je bent misschien gezzelig enzo maar als het over RIP en GoW gaat moet je geen grapjes komen maken man doe dat in andere topics, ( heb wel tegen je gespeeld op warmachine dik geowned). Peach
     
  6. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    peach= perzik?
     
  7. Pine NL

    Pine NL WannaB | BannaW

    Berichten:
    1.923
    Leuk Bevonden:
    29
    Hij bedoeld peace :)
     
  8. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    ja da snap ik maar er staat perzik:)
     
  9. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, Ik ben uit RiP. Ik vond RiP nogal verneukt de laatste tijd. we hadden net van HLH 3-0 veloren. Het begon vandaag 18.06 ik kwam online en ik zag op de XBW Forum dat de match om 18.50 begint dus ik ga effe snel eten en metteen GoW spelen om effe goed intekomen. ShocKerR kwam in eens met een Private en vroeg of ik ingekomen was ik zei niet echt waarnaar hij antwoorde: jij doet de eerste map niet mee ShocK, Duvel, Thorax, en Serrez doen mee. Daarna zei ik: ok is goed kan ik in die tussentijd effe goed inkomen. een uur later kwam Duvel met een berichtje we hadden net Rooftops 5-1 veloren. Ik dacht van WTF 5-1??? tweede map was Tyro maar we moesten wachten omdat een van de HLH members zijn hond moest uitlaten. ShocK kwam weer met een private hij vroeg of ik ingekomen ben en ik Ja met Snip en Shotty. waarom hij antwoorde: ok mooi. Dus ik dacht van nou ik ga effe nog een klein beetje trainen.

    Na 5-10minuten kreeg ik geen invite ik keek op de profielen van Shock enzo en die van M3RC dat ze Tyro station aan het spelen zijn ik dacht Whate hell?? ik stuurde SerreZ een private en hij acepte gelukkig en ik zei schreeuwend ZIJN JULLIE AL BEGONNEN?? en hij zei twee keer JA JA maar ik mog toch de tweede map spelen. Ik weet daar niks van? Owh roepte ik terug kan je het effe na vragen aan ShocK? Serrez antwoorde terug: Is goed. na 45 minuutjes wachten invite ShocKerR me. en zei ik vlug. HEBBEN JULLIE GEWONNEN?? HEBBEN JULLIE GEWONNEN?? en zei Thorax nee we hebben 5-1 veloren. Ik dacht JEZUS! WTF? maar ik bleef gewoon stil en kalm en ik vroeg aan ShocK waarom mocht ik niet de tweede map spelen? hij zei van: (weet niet meer wat hij precies zei) Maar vindt het zelf een beetje lullig dat ie dat effe doet en me vergeet. Ik mocht Mausoleum spelen en opeens stond het 4-3 voor ons wat een verassing we winnen? maar ze kwamen met een groote Comeback en we veloorden?

    Ik ga naar xAoDx mooie gezelige, geskillde, clan.
     
  10. reborn

    reborn This spot is 4 sale

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    wel relax da je zo snel een andere clan hebt kunnen regelen :)
     
  11. XzythoR

    XzythoR proDG SLy

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    GL & HF
    revengz nu begrijp ik het man :p ;)
     
  12. RaouLioo

    RaouLioo Active Member

    Berichten:
    2.891
    Leuk Bevonden:
    1.443
    Wouw man je hebt geheugen van een freak. Of je kunt goed gokken, maaruh je hebt me neit egt geowned want ik zat bij jou in het team. OJAA

    @Revenge: Goede keus AoD zijn toppertjes!
     
  13. XboxFreak36

    XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    niet te gezellig maken jongens ;)
     
  14. Inf1nity

    Inf1nity Guest

    LOL!!

    Ma wel kut idd revengz, ik begrijp waarom je geleaved ben (en waarom duvel meedoet?!)
     
  15. NanoZ

    NanoZ Active Member

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    3
    Komt dit doordat ik met jouw toen in een lobby zat om half 10 en toen zei dat RiP dik verneukt was??
     
  16. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Voordat jij dat zei. wilde ik eigenlijk al wegaan
     
  17. TDS Assasin

    TDS Assasin Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil wel de clan joinen, omdat jullie nog 2 members zoeken.

    Voeg mijn gamertag TDS Assassin ff toe, dan kan ik misschien een Try-Out doen ik ben een type speler als Shotgun/Sniper/Boomer
     
  18. Revenge

    Revenge Active Member

    Berichten:
    726
    Leuk Bevonden:
    0
    Voeg RiP ShocKerR of RiP Thorax
     
  19. TDS Assasin

    TDS Assasin Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, doe ik ff
     

Deel Deze Pagina