Mij ouders flipten gister ook erG..!! K ging ClanNen in plaats van Tentamen bio leren mN 360 was bijna voor een week weg
Ik hbe nooit zulke problemen gelukkig kan vele hogere sgool doen maar vind vele leuker om met 2 vingers in mn neus pw's te maken en ook dan weer tegen CarboN met 2 vingers in mn neus te ownen(en nog een hand op mijn rug!)
Zal wel Clanmatch tegen ROYAL? RiP CoNcEpT RiP Abyss Carbon Ic3 RiP SnipzHots Btw staan jullie op GB?
What the fuck ga jij mij niet in de basisopstelling zette? Ik sta nog altijd hoger dan jouw hè, en aangezien jij geen xbox heb... BTW lOl! hebbe ze mijn opmerking dat snipzhots gebannt is verwijderd...omg.. En dan nu, met volle trots, presenteer ik de eerste nieuwe signature van RiP gaming: I like that shit \o/
Nou ik zeg ga je gang, en kappe met dat slaape gelul HAHAHA JIJ HEBT GEEN XBOX anders word ik Parra en ga me zelf ophangen Maar ehm mooie sigs ga ze maar ook zetten *)
Stelletje zeikerds Ik vraag dat dan wel over een paar dagen ofzo, want ik vind het al heel tof van die gozer dat ie dit allemaal wilt doen SarahSimSim, cheers! :b:
Lol, en meneer zeikerd, voeg me ff toe op msn K ga nu pitte gaste, love uuu _0/ BTW Rbert, dat zag je goed
Het is een wesp, als ik je nog even een comment mag geven, trek een zwarte rand om het geheel heen, ziet er iets afgewerkter uit.
Ja fuck it, ik laat 't voor nu zo BTW, iemand die miss. morgen een clanwar wilt? Niet s'middags want dan ga ik naar AZ - Vitesse