Nou Jullie hebben toch gelijk RL V1ol3nCe is uit RiP en naar R2v Hij had een gevoel dat RiP niet zo leuk wordt. Nu zoeken we nog een member voel jij je Geroepen Voeg me toe CarboN Ic3.
We hebben nog een probleem, RiP Armada stopt ermee hij vond zelf dat ie 16 is en door het gamen heeft hij zijn Vriendin veloren. Ik kan hem veel sucses wensen met zijn Sociale leven.Weer een probleem met het RiP bij het XBW Gow toernooi.
Je kunt natuurlijk ook gewoon wat minder gamen en ook wat tijd besteden aan andere dingen? Een combinatie is makkelijk mogelijk hoor ;-)
Jongens, ik heb al 2 jaar verkering met mijn vriendin, ma je kunt het combineren! Afspraken maken met je vriendin, weekends voor haar, doordeweeks voor jou,..zoiets?! Mja bij mij werkt het wel, en gaat het super goed! Mzzls
Ik dacht meer aan gamen me je vriendin tussen je benen, heb je zelf dubbel plezier en geef je haar ook nog eens aandacht
Nu al dood? Die Microsoft punten zijn nog best duur.... Wel jammer joh, jullie hadden een sterk team!!