Ja klopt. Maar jij bent niet ik. Als ik ergens mijn zinnen op zet, wil ik ook echt de beste zijn. Met minder neem ik geen genoegen. En met gamen kun je alleen maar de beste zijn door heel veel te gamen/oefenen, en daar gaat nou eenmaal veel tijd in zitten, ten koste van je sociale leven.
Tenzij je talent hebt (Voorbeeld: Experience). Nee, grapje, je hebt groot gelijk. Sociale leven gaat voor alles.
En zoals ik al zei, er zijn mensen die zichzelf in de hand kunnen houden en dit kunnen controleren. CoD2 en CoD3 is het enige spel wat ik tot perfectie heb gespeeld. Toen ik dat deed leed mijn sociale leven er ook niet onder en mijn team en ik behoorde tot de top van het spel. Het is maar net wat je zelf doet natuurlijk, je kunt ook goed zijn, en goed willen worden, en daar ligt het verschil.
Concept wilde toch stoppen met GoW ?? SniPzHotZ zit nu toch in qG?? AbYsS had ook geen zin meer in GoW??
misschien hebben ze qG verward met bG, cG, tG, rG, iG, wG of pG! Het is ook allemaal zo ontzetten verwarrende al die kleine lettertjes voor de namen LOL
Nou kijk K zat gister in een lobby met 4 Rip mensen en Snipz zei: AbYss & ShocKeR willen jullie bij qG ?? En op de vorige BLZ kan je lezen dat Concept zegt dat Snipz nr qG gaat
Jongens, k ga geen vragen beantwoorden omdat ik er zelf weinig van snap, maar iig blijf k gewoon lekker het toernooi afmaken