Heb het spel met bonnen gehaald, dus hoefde maar 15 euri bij te betalen. Ik zou er in elk geval geen 60 euro voor neerleggen. Het spel is vrij vermakelijk. Het zijn geen hele lange dialogen die je voorgeschoteld krijgt. In het begin ben je op het eiland van Jason. Daarna reis je door naar andere eilanden. Op elk eiland moet je een soort raadsel oplossen. Zo ga je in het begin op zoek naar de rest van de argonauts, de bloedverwanten van een aantal goden in het spel. Het verhaal wordt verteld door mensen die je ontmoet. Tijdens deze gesprekken moet je keuzes maken die vaak voor de voorkeur van een god staan. Ik ben tot nu toe het meeste bezig geweest met lopen en praten. Vechten doe je alleen bij een event. Het is niet zo dat je om elke hoek vijanden tegenkomt. De sfeer in het spel is redelijk...het ziet er allemaal vrij mooi uit, maar het wordt niet echt ondersteund moet muziek. Het enige irritante wat ik tot nu ben tegengekomen is dat je voor een gevecht niet kan saven. Je hebt dan soms een lange dialoog gevoerd of een gang afgelegd met vijanden, maar bij de eindbaas om het zo maar even te noemen wordt er niet gesaved, dus als je dood gaat moet je het weer opnieuw. Ook al een vastloper gehad...helaas. Zoals gezegd een vermakelijk spel, maar niet voor 60 euro. Het is vooral het verhaal en de Griekse mythologie wat me trekt...Dat komt gelukkig redelijk verf
Tja, ik weet het nog steeds niet met deze game. Aan de ene kant lijkt hij me geweldig, maar aan de andere kant lijkt het me niet allemaal even goed uitgewerkt. Conclusie: Gamehubs of budgetbak
Ik zit zelf ook te twijfelen want had deze game wel een paar keer goed in het oog, maar op de een of andere manier trekt het me toch niet. Ik hou zeker van geschiedenis en de manier waarop het vertelt word, maar als de game minder is dan in eerste instantie werd gedacht dan haal ik hem niet. Iemand een idee hoe de achievements eruit zien? Heb ze nog niet ergens kunnen zien, maar hoop dat ze niet al te moeilijk zijn. Ik wil gewoon een lekkere game en niet zoals Dexter boven mij zegt eentje waarbij je nauwelijks kan saven. Het moet gewoon net als sommige RPG's, dat je op elk gewenst moment kan saven. Ik vind dat heel belangrijk en als dat er niet in zit laat ik veel game liggen. Van sommige weet ik het bij voorbaat al.
Met het saven misschien niet helemaal duidelijk geweest... Het spel maakt gebruik van autosave, maar je kan ook zelf saven. Alleen als je in een event zit en je saved zelf en je midden in dat event doodgaat, dan load ie niet naar je savepoint, maar naar het begin van het event.
I agree. Ik vind het er vrij shitty uitzien eerlijk gezegd. Maar misschien zijn die filmpjes misleidend en is het toch beter dan het lijkt. I hope so.
Dit spel is zo verschrikkelijk underrated! Bijna overal scoort het spel matig. Ik vind het persoonlijk echter een erg goede en sterke game. Ok er zitten bugs in en grafisch is het niet het mooiste spel wat je hebt gezien. Ook de combat kan wat repetitief worden. Daarentegen krijg je een diepgaand en erg sterk verhaal wat blijft boeien. Dit spel bewijst ook des te meer dat gamereviewers niet objectief meer zijn. Hoe kan Fallout 3 9ens en 10en scoren, terwijl dat spel praktisch onspeelbaar is door de vele bugs. Daar lees je echter vrij weinig over in de reviews, terwijl rise of the argonauts er wel op beoordeeld wordt.
Wallace ik denk dat ik na jouw mooie verhaal het spel toch maar ga halen dan. Zat nog steeds te twijfelen maar speel het toch vooral voor het verhaal! Top!
Daar ga je geen spijt van krijgen! Gewoon balen als je moet gaan slapen, je wil gewoon blijven doorspelen Ben nu al een tijd aan het spelen en het wordt steeds toffer. Het verhaal en de Griekse mythologie is wat dit spel maakt tot een leuke ervaring. En zeg nou zelf, in welke andere game kan je Achilles op zijn donder geven Veel plezier ermee!
Nou, weet je wat nou zo vreemd is? Ik heb Fallout 3 gereviewed en speel het spel nog steeds, begin de 40 uur te naderen. Ik ben nog géén één bug tegen gekomen! Het is pech hebben of mazzel hebben. Ik lees over Rise of the Argonauts dan weer dat de dialogen nogal saai kunnen worden en dat je daardoor weinig zin hebt 't verhaal nog te volgen. Wellicht ligt het ook aan smaak en interesses. Ik ben vooraf al geïnteresseerd in de mythologie dus zal hopelijk het spel, net als jij, ook tof vinden! Met Too Human was dat hetzelfde. Ik kende de setting, vond 'm tof en dat betekende voor mij een goede titel. Hopelijk krijgen wij 'm hier op Xboxworld ook nog binnen, dan kan ik er misschien nog een goed woordje over schrijven!
ik heb zaterdag rise of the argonauts gekocht voor een tientje (10!) dat is ie echt wel waard, het is best een geinig spel, erg ongebalanceerd, veelste weinig vechten maar het verhaal is leuk en de gameplay ook best wel. ik vroeg me af hoe je deze achievements haalt, Zephyrus, Wind Shear Deimos, Fist of Ares Helios, Searing Brilliance Parthenos, Spear of Virtue iemand die dat weet? oh, en hoe activeer je God powers? ik heb het spel voor mijn idee al bijna uitgespeeld, Spoiler nu net argos dood gevonden maar ik heb het nog nooit gebruikt. ik weet dat het via de d-pad gaat, maar het schijnt niet te werken,
freerecordshop in groningen, er was er volgens mij nog eén (voor als je in de buurt woont) ze hebben meerdere spellen voor 10 euro te koop trouwens.
Tsja dat heb je met RPG's he Heb deze laatst voor een tientje bij FRS gekocht, is wel grappig, maar meer ook niet