1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rise of the Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2014.

  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    1 jr. Dat is wat ik altijd wel dacht ja.

    Ms had zoiets van, fuck Destiny exclusive content voor een jaar en Call of Duty 1month exclusive dlc voor de ps4.

    Wij stoppen dikke cash in TombRaider. ;-)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2015
  2. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Als ze me die game nou ook even bij Windows 10 erbij geven dan zal ik ze het vergeven... ;)
     
  3. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat? Komt de game ook nog eens voor de 360, zo raar
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Hmm, kan ook de andere kant op werken natuurlijk. Optionele puzzels ontzettend lastig maken zodat het echt een uitdaging is om die te halen. Storyline puzzels hoeven natuurlijk niet gelijk makkelijk te worden maar als die te pittig zijn kunnen mensen al afhaken (en dat mag natuurlijk niet tegenwoordig).
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Puzzels zijn juist tof om te ontdekken toch. Ik ben nu op Hard op een echt pittig stukje in TR. Belachelijk veel enemies en dat is gewoon echt niet leuk. Van mij hoeft het niet zo actievol te zijn. Vind die puzzels veel toffer, maar in de laatste tomb raider is het vrij karig geweest tot nu toe.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556





    - Dynamic day and weather system
    - Certain animals only available at certain times of the day
    - TressFX beards
    - Much more detailed facial animation, loses the plasticky look from the Remastered version
    - Fully deformable snow, snow tracks can be used to stalk or be stalked, but given the dynamic weather, tracks can be covered up
    - Blended animations smoother, Euphoria-like
    - Same engine as Remastered version
    - Post processing effects improved, better DOF and motion blur
    - E3 demo was 900p
    - Lighting improved, more accurate
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  7. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Cool. Heb er zin in.. :D
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Game director.

     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ze spreken elkaar dus tegen. Maar ja, neem aan dat de maker zelf het toch echt wel beter weet. Nieuwe beelden tijdens GC, ben benieuwd.
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik heb laatst de game voor 9€ gekocht met deals with gold en ik ben zeer aangenaam verrast door de game. Voor mij is Rise of the Tomb raider ineens een must buy geworden later dit jaar :thumbs:
     
    WorkingTitle en AgentSmith vinden dit leuk.
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Hoop wel dat ze wat leuke outfits erin gooien, want ze waren redelijk saai in de vorige game. Afgezien van die ene met dat rode vest, die was wel cool. Waar is hotpants Lara gebleven? :)
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Rise of the Tomb Raider coming to PS4 in Holiday 2016; PC in early 2016"
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dus niet exclusief, enkel tijdelijk. Vind het niet erg om te wachten though, zeker wanneer de game erg goed zal zijn. :)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is al bekend sinds de aankondiging van de game. :)
     
    X-Junk vindt dit leuk.
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Nou er was nog wat onduidelijkheid, want Phil Spencer vergeleek de deal met games zoals Ryse en Dead Rising 3 en beide games kwamen alleen op X1 en PC uit. Maar hoe meer gamers de game krijgen hoe beter natuurlijk. Een heel jaar is wel behoorlijk zeg. Sony deed het met Destiny DLC en MS doet het gewoon met een volledige game. :D
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Vind het nogal sneu. Creëer gewoon een nieuwe ip en maak die exclusive. Dit is een beetje een zielige actie imo. En dan SE laten zeggen hoe veel passie MS heeft voor TR.
    Ga 'm zeker aanschaffen voor de X1 maar voor de fans op de ps4 is het lullig. Zeker gezien de origine van de titel. MaarJa, we leven in rare tijden ;)
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ja maar ja..niets aan te doen voor de PS4 only gamers. Ik baal als Xbox One only (nog wel) gamer dat ik niet al die verschillende JRPG's kan spelen. Dus daar moet oa maar een PS4 voor gehaald worden. Of dat No Man's Sky eerst op PS4 komt en we moeten maar afwachten wanneer het naar Xbox One komt. It is what it is :)
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik heb vorige week eindelijk eens het vorige deel uitgespeeld. Moest mij echt ertoe zetten om het uit te spelen. Werd na 50% echt een gigantische sleur en die collectibles waren echt heel erg aanwezig om de speelduur te verlengen. Jammer, want het klimmen en de omgeving vond ik wel vet. Hoop dat er in dit deel echt goede puzzels gaan komen. Dat was echt kinderspel
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Cool.... Ben zo benieuwd.
     

Deel Deze Pagina