1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rise of the Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2014.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Geen laadschermen is altijd nice, maar eigenlijk had de vorige toch alleen laadschermen nadat Lara stierf? Van gebied naar gebied gaan had geen laadschermen toch?

    Over puzzels

    “Besides Lara’s story which is really exciting, we’re really thrilled to talk about the new scale that we have for Rise of the Tomb Raider. Our exploration spaces are 3 times larger than they were in the last game and our tombs are much bigger. And we’re employing what we call “A Nested Puzzle Approach” that means there are multiple puzzles that all work together to solve 1 big puzzle. We also introduced new traversal mechanics, like Lara can climb trees and can swim underwater and can use that not only for traversal but as a way too subtly approach an enemy and take them out from above or from below.”

    allemaal prima, zolang er maar wat uitdaging is.
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jawel. Je had zat load screens. Heb het spel vorige week uit gespeeld
     
  3. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Uuh, ik ben hem nu aan het spelen en ik heb nog geen loading screens gezien behalve wanneer ik doodga of de save game laad. Zelfs dan zijn ze amper 10 seconden lang.

    Dit is wel de definitive edition op de xbox one. Dus misschien heeft dat er mee te maken.
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Oh dan is het mijn verbeelding geweest :p had toch aardig wat schermpjes gezien dacht ik. Dat het kort was dat klopt wel. Ik had het op de ps4 gespeeld dus daar kan het niet mee te maken hebben.
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 5 aug 2015
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik heb het ook gezien. Echt wel een wannahave...
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nieuwe footage. Met echt tomb raiden. :p

     
    Laatst bewerkt: 10 aug 2015
  8. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Gaaaaaaafffff.. :D
     
  9. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Het ziet er allemaal prachtig uit, dat valt niet te ontkennen. Maar tjonge jonge, deze game is nog meer scripted dan het vorige deel. Werkelijk iedere stap die je zet is gechoreografeerd. Alles stort zonder reden in elkaar.

    Het mooie aan Tomb Raider is om gebieden te ontdekken en te kijken waar je moet klimmen en waarheen. Met het vorige deel en dit deel is alles zo klaar als een klontje. Het is net als Uncharted, je kunt maar één kant op en mis springen is er niet bij. Maar bah, ik baal echt van al die scripted events. Ja leuk voor het cinematische effect, maar qua gameplay voegt het voor mij niets toe.

    Natuurlijk wordt het een prima game, één die ik ook met veel plezier zal spelen. Maar alle beelden die ik zie ademen totaal geen Tomb Raider. Hopelijk valt er genoeg te ontdekken en te puzzelen, maar de beelden die ik gezien heb stemmen me niet hoopvol.

    Ik weet ook wel dat de oude Tomb Raider tijden (qua gameplay) nooit meer zullen herrijzen, maar ik hoop gewoon op iets meer exploratie en puzzels waar je echt over moet nadenken. En niet zoveel actie steeds, dat verpest het voor mij.
     
    Reckuuza vindt dit leuk.
  10. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind het juist wel wat hebben (over het algemeen bij games) vroegah kreeg je een cutscene maar nu zit je toch wat ''dieper'' in de game.
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Zolang dit maar niet alles van de puzzel is, want dit is veeeeeel te kort. Maar het schijnt dat CD gezegd heeft dat we weer 'big room' puzzels terug krijgen.
     
  12. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ziet er sick uit zeg! Misschien nog even voor fallout 4 drukken maar denk dat ik dan ga rushen
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Hen net de beelden op Gamersyde gezien, echt wel een hele mooi game zeg en.......dat ass!
     
    Matrix vindt dit leuk.
  14. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    ik vind wel dat ze iets minder mag kreunen etc.. Als iemand niet ziet waar je naar kijkt zou diegene denken dat je naar een 18+ film zit te kijken.
     
  15. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Ik wilde precies hetzelfde posten. Ziet er echt prachtig uit, maar jezus zo scripted as fuck jongens..als ik dat wil ga ik wel lekker cod spelen. Ik wil gewoon lekker puzzelen en de vrijheid hierin hebben. Niet deze rollercoasterride met een kreunende en springende Lara. Gaap.
     
    Servantes en iMark 007 vinden dit leuk.
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Man man man, ik zag gisteren het lange gameplay filmpje gamescom

    Mn mond viel echt open...
    Locatie noord Syrië en ik zag toen ze de tombe in ging (wat n prachtige omgeving) er christelijke muurschilderingen waren (ben atheïst maar zeer geïnteresseerd in sumerische oorsprong van beschaving en genesis verhalen (annunaki, enki, adam eva etc zoals in Assassins Creed).

    Maar de ontdekkingen, uitzicht als ze door n uitgehouwen gat loopt, pilaren en muren die instorten...echt vet.
    Scripted? Ja niet teveel hoop ik maar ik zie puzzels, tombes, open world...

    Ik koop m zeker en kan niet wachten
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Het ziet er leuk uit ja. Wat je verder zit is 80% scripted rennen, kreunen, beetje klimmen, nog meer rennen, hele basic puzzels en bij lange na geen open world.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Als mensen zich vermaakt hebben met het vorige deel, zal dat met deze ook wel lukken, scripted of niet. En anders even een paar dagen extra geduld hebben en deze voor max 35 inclusief van MP plukken.

    Zo ben ik ook aan de Nostromo Edition van Alien Isolation gekomen, omdat ik ook steeds twijfelde om die game te halen. Nog steeds geen spijt van.
     
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    I hear you... Heb 12e planeet van Sitchin liggen. Fascinerende sjit!!
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ha! Ik hetzelfde.
    Kijk regelmatig youtube lezingen hierover.
    Ook ancient aliens etcetera
    Maar dan heb je Assassins Creed 1 en 2 hopelijk gespeeld ??
    Die gaan daarover!

    Tomb raider
    Heb me zeer vermaakt met het vorige deel en wat ziet lara er daar goed uit.
    Een van de minpunten vond ik de setting, donker, regen, japans mwah
    Ik vind dit echt 10 X beter.

    Ook hoop ik op maya en egypte gezien pyramides, noord zuid gebouwd, ancient machines...ha! :)
     
    Laatst bewerkt: 15 aug 2015
    Rienbu vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina