1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rise of the Tomb Raider

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 10 jun 2014.

  1. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Jip kan gewoon.
     
  2. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Heb de game uit. Leuke game, maar niet het gevoel van het vorige deel die ik zo supervet vond.
    Ben ook niet van plan de downloadeble content te gaan kopen. Tijd voor een nieuwe game. Laatste level is wel pittig zeg met die helicopter.
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  3. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Indd erg pittig. Ik vond deze game juist een meer WoW factor hebben dan de vorige..
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De setting vind ik al veel beter dan t vorige, waar t de hele tijd regende en dat japans vond ik niet zo.

    In deze vind ik t syrische en geo thermische t mooiste.
    Ben voordat ik t laatste stuk ga doen, toch maar ff terug gegaan, want moest nog wel wat doen.

    Nu in het geo thermische alweer n tombe...huis van de getroffene
    Veel tombes, mooi hoor

    Echt weer n fraaie.
    Het is leuker om n puzzel te doen zonder steeds te scannen, want jammer genoeg krijg je bij dat scannen vaak n aanwijzing.
    Dus bij t zoeken naar items is t handig, maar bij puzzels maak je ze te makkelijk.

    Nu was deze leuk om te doen

    Grafisch is deze game n plaatje hoor, tombes met steen, lichtval, glowstaafjes, ijs echt wauw
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2016
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Muah, teveel ijs voor mij.

    Tomb raider en Lara is voor mij exotische gebieden zoals Shangri-la, Persia, Thailand en consorten.

    Dit was teveel Rusland voor mijn doen en ik voelde halverwege de game dat ik de game af wou maken om het afmaken en niet om het Exploren en dergelijke....

    Nee, fantastische spel, maar teveel ijs.
     
  6. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Mee eens, voor mij mogen er veel meer tropische locaties in. Mooi gedaan dat ijs maar teveel.
     
  7. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Mee eens maar in dat geo thermische is n hoop te doen ook.
    Vind het zelf ook n verademing om in groene zonnige dal te lopen.

    De laatste tombe was toevluchtsoord draaikolk.
    Met t bootje erin.

    Vermaak me enorm

    Nu weer n uitdagingstombe, die met die mijnwagentjes.
    Erg leuk weer.

    Valt me wel op dat de puzzels vroeger veel moeilijker en meer uitgebreid waren (deel 1!!), maar dat komt misschien ook door de prachtige omgevingen nu.
    Dan zou zo'n puzzel veels te moeilijk worden wat betreft zoeken in de gedetailleerde omgeving.

    Maar die mijnwagentjes waren weer leuk.
    Iemand gaf n week geleden de opmerking dat hij weinig tombes had gezien, maar ook alleen t verhaal had gevolgd.
    Ik ben juist positief verrast door de hoeveelheid uitdagingstombes met wauw momenten en n puzzel erin.

    Tomb raider gaat gelukkig weer de goede kant op
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2016
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Uitgespeeld.
    Mooie game hoor en veel plezier aan beleeft.
    Ietwat kort als ik t vergelijk met n assassins creed unity, waar je weken bezig bent, als je alles wilt zoeken.

    Over zoeken gesproken....ik ben alle dingen aan t zoeken die ik nog niet had gevonden, maar t lijkt erop dat je naderhand niet alle items meer kunt vinden?
    Ik moet hier en daar nog n document vinden, maar op de kaart staat niets meer en aangezien ik t al heb uitgespeeld, is er t nodige ingestort etcetera.
    Kan ik wel alles vinden?

    Nog n vraag.
    Ik zie in beeld de tekst dat er n chapter replay elite is en n gewone chapter replay, waarbij je n level opnieuw kunt starten, maar hoe doe ik dat dan?
     
  9. locoboy

    locoboy Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    27
    Over dat zoeken gesproken:Je kan wel achteraf alles gewoon vinden,sommige dingen worden pas zichtbaar op de map als je een bepaald object onderzoekt of ondekt.Ik heb hem zelf op 100% uitgespeeld en dus alles gevonden.
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ja inderdaad, al is t moeilijker omdat je niet meer geleid wordt.

    Mn vriendin speelt tomb raider ook, op de tweede memory en ik kijk gezellig mee.
    Kan je genieten van omgevingen en hoe zij de puzzels oplost.
    Echt geweldig hoe t in elkaar zit.

    Ze doet nu die aanval met die trebuchert, het middeleeuwse aanvalswapen/slingerarm
    Heerlijk om dat ding af te vuren, de camera die vervolgens recht omhoog gaat en vervolgens de bal achterna gaat....fantastisch.


    Ha! Nu zie ik ook dingen waar ik tijdens t spelen geen oog voor had!
    Ik denk dat ik weet waar het volgende deel zich gaat afspelen en dat was echt n wens van mij!

    Op t einde luistert lara in haar vaders kamer/ouderlijk huis naar tapes met zijn laatste woorden.
    Daarna zegt ze dat er nog veel te onderzoeken valt.
    De camera gaat vervolgens over n kaart met "new spain" en bovenaan zie je half Mexico.

    Aangezien de spanjaard Cortez naar mexico is gegaan en daar de maya's heeft afgeslacht, denk ik dat t volgende deel daar naartoe gaat.
    De maya's is dikke shit. die tempels, aanbidding van hun brenger van beschaving, de gevederde slang kulkullann, de prachtige kalender, de hieroglieven, de duidelijke link met egypte.
    De maya koning, die afgebeeld is, liggend in n raket terwijl hij met armen en benen pedalen bedient terwijl hij n beademingsapparaat in zn mond heeft....heel vet als t zo is
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2016
  11. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    De volgende LARA mag zeker een plaatjes krijgen op mijn X1..
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    "Baba Yaga: The Temple of the Witch, the first story-focused downloadable content for Rise of the Tomb Raider, will launch Tuesday, Jan. 26, on Xbox One, publisher Microsoft Studios announced today.

    Notably, this DLC release comes just days before the scheduled release date for the Windows PC version of Rise of the Tomb Raider. Square Enix was unable to confirm to Polygon whether Baba Yaga will also be available on PC at the time of the port's launch.

    Baba Yaga: Temple of the Witch will feature protagonist Lara Croft entering a strange new tomb. Therein, she will encounter new enemies, solve puzzles and fight through some wicked hallucinations, all while battling a seemingly supernatural force. Microsoft says the add-on will provide "hours of additional gameplay."

    Baba Yaga is included as part of Rise of the Tomb Raider's $29.99 season pass. The first piece of season pass content, Endurance Mode, was made available last month. In Endurance Mode, players must manage Lara's warmth and access to resources to see how long they can keep her alive in the harsh wilderness. A third major piece of DLC, titledCold Darkness Awakened, is expected later this year."
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Nog een weekje tot deze game écht uitkomt. :cool:
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.312
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    PC natuurlijk. :cool:
    Had hem echt pas in maart verwacht. Leuke verrassing dus.
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ass? Ik zie geen ass?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nog meer pron.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  19. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Kan niet wachten om Lara los te laten op m'n PC. :cool:
     
  20. BrAsKe

    BrAsKe Foo Fighters

    Berichten:
    592
    Leuk Bevonden:
    234
    Ik heb er ook zin in om deze game op de pc te spelen. Vorige Tomb Raider was een mooie reboot..
     

Deel Deze Pagina