Ach, ik kijk wel s naar youtube filmpjes over 4K, maar vaak spelen ze dan op n monitor van 27 inch ofzo. 4K lijkt me best vet, maar niet kleiner dan mn 60 inch hoor. Ben nog steeds aan t sparen voor mn 1080p beamer met 90 of 100 inch scherm en dat heb ik liever dan n 50 inch 4K Ook vind ik t heerlijk om mn gamekamer binnen te lopen en binnen 1 minuut kan gamen. Ik erger me dood aan mn pc.
Het stigma dat pc gamen zo vervelend is, is al lang verleden tijd. Met een SSD start je pc op in no time, je kunt je pc aan je tv hangen en met Steam in Big Picture modus is het in principe gewoon een console.
gister het spel gehad voor mijn verjaardag , heeft iemand die uitbreiding al ? is hij de moeite waard voor die $10 ?
Nou ik vind het zeker een leuke meid. Ook al is ze 3D. Iets teveel kreunen dat wel. Dat had minder gemogen.
Hahaha ja precies. Was in het vorige deel al rijkelijk veel aanwezig maar nu nog meer heb ik het idee. Maar ja, verder een leuke game die van tijd tot tijd best pittig was. Kom maar op met een vervolg..