Zag ik het nu goed en is, of komt, er weer een Definitive Edition? Man, moet eerst Rise of the Tomb Raider zelf nog uitspelen.
Ik vind het echt een fantastische game. Misschien nog iets meer tombes en de puzzels wat moeilijker in een vervolg, maar verder echt top. Door mijn autistische verzamel drang, zal ik er nog wel over doen, voordat ik het einde heb bereikt
Jups. Het puzzelen is iets te makkelijk. Sommige beesten kunnen lastig zijn, zeker in het begin als je wapens nog niet heel ver geupgrade zijn. Verder een heel Erg mooie game.
Snap ik, maar ik zag laatste een reclame ervan voorbij komen op TV. Vreemd, dat die edition is toch al een aardig tijdje uit.
Bedankt. Nergens voor nodig die editie dus, moet het origineel nog uitspelen. Kan me niet voorstellen dat er naast alle DLC zoveel extra's inzit. Het is in elk geval duidelijk nu.
Net opnieuw uitgespeeld op 1 na moeilijkste niveau en alles 100% en t blijft n geweldige game met mooie puzzels. Grafisch heel heel mooi, echt wauw. Heb de dlc met manor huis gekocht maar dat was teleurstellend. Kan niet wachten op n nieuwe tomb raider met mayas
Ik verwacht echt de mayas. In t laatste filmpje ligt er n kaart op tafel waar de camera overheen schuift en zie je duidelijk...new spain. Een aanwijzing voor midden en zuid amerika (Hopelijk assassins creed in egypte)
Van mij mag een nieuwe Tombraider wel weer komen hoor prachtgame vind AC ook gaaf maar redelijk uitgemolken omdat ze elk jaar een nieuw deel uitbrengen ..