Ja helaas verwijst Camilla hier naar een exclusief interview wat Game Informer met haar had. Tja ach...das wel geinig. Maar GI belooft nog veel meer content deze maand. http://www.gameinformer.com/b/featu...-environments-of-rise-of-the-tomb-raider.aspx
Dat is ook wel waar. Maar ik vond TR2013 echt heeeeeel vet. Dus wie weet kan ik me toch niet inhouden En het is natuurlijk ook zo dat je tegen die tijd niet alleen naar TR kijkt maar naar alle exclusives die je nog niet hebt. tweede console koop ik meestal niet direct voor 1 game, maar er is altijd wel 1 game die je net over het randje duwt van 'nu zijn er genoeg exclusives die ik wil hebben om de aanschaf te rechtvaardigen'
Ik vond Forza reden genoeg voor een xbox one.. Maar killer instinct bevalt ook goed. Verder heb ik gta v en dr EA access vault.. Ondertussen ligt mn ps4 gameloos te wezen Maar ik kan wel beide kanten spelen, zowel tomb raider als uncharted, als ik dat wil
Timed exclusive zegt alleen nog niet alles. Kan een Ryse en DR3 verhaal zijn en dat het later ook naar PC komt. Maar ik denk niet dat Square Enix dikke flappen van PS4 gamers wil mislopen.
Ja ik vind het ook erg jammer aangezien The last hope wel naar 360 is gekomen. Maar ach, laat de game eerst nog maar eens aangekondigd worden voor buiten Japan.
Als je nagaat hoeveel ''PS3 exclusives'' destijds ook allemaal naar de 360 zijn gekomen mag je eigenlijks niet klagen. Neem Ace Combat, Final Fantasy maar als voorbeeld. Voorheen waren dat ook rotsvaste Playstation exclusives. Niets is meer heilig met genoeg geld op zak.
Haha ja dat zou nice zijn. Nah ik ga ervanuit dat het een of andere teaser is alvast nog effe voor E3. 100% zeker weten dat ze gameplay beelden voor de E3 bewaren.