1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Risen 3

Discussie in 'Games' gestart door Makkabeer, 3 jun 2014.

  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234



    [​IMG]

    Platforms
    Xbox 360 / PS 3 / PC

    Publisher
    Deep Silver

    Developer
    Piranha Bytes

    Genre
    RPG

    Release datum
    augustus 2014


    [gb]Trailers[/gb]





    [gb]Screenshots=(/gb]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [gb]Box Art[/gb]

    [​IMG]

    [gb]Informatie[/gb]

    Piranha Bytes, the creators of Gothic and Risen, return to their origins with a new, classic RPG. Risen 3: Titan Lords pulls the player in to a hand-crafted role-playing world full of rugged charm where every decision changes the course of the story. Risen 3: Titan Lords is set for release in August 2014 for the Xbox 360 games and entertainment system from Microsoft and for the PlayStation®3 computer entertainment system as well as Windows PC.

    The key element of the cult Gothic series as well as Risen is the vivid world and the freedom to explore it. The world of Risen 3: Titan Lords will be diverse, authentic and full of life, providing the player with an authentic, classic RPG experience.

    ______________________________

    http://risen3.deepsilver.com/en/




     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Waarom nou toch niet voor de Xbox One en PS4....deze zal wel ugly as shit worden op PS360.

    [yt]mYvXyKUx8y4[/yt]
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
    Grafisch is die video al flink kut, dus op basis daarvan en eerdere ervaringen pass ik hem al. Het ziet er nog net zo kut uit als de eerdere spellen. Gameplay kan wel goed zijn, maar daar staan dan weer Godsgruwelijk slechte fysics tegenover. De enige slechte fysics die ik kon waarderen, op het paardrijden na, waren die van Two Worlds I en zo ongeveer is mijn conclusie. Het is TW I & II samen, beide spellen met hun slechtste kanten samengevat met een aardige gameplay. Hier wil je echt je geld niet aan uitgeven. Het enige wat misschien nog slechter is, is Bound by Flame, wat gewoon een aanslag was op je woedebeheersing.
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Grafisch toch niet zo lelijk? Dit is wel duidelijk PC, maar zo slecht vind ik het niet....

    Back to the roots klinkt wel tof, omdat ik echt genoten heb van Gothic en Risen. Probleem is.....zijn die roots nog wel echt boeiend? RPG's hebben niet bepaald stil gestaan.
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2014
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.054
    Leuk Bevonden:
    4.705
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat zijn jammerlijke dingen. Deze dev heeft altijd wel toffe dingen en ook Risen 2 heeft vermakelijke dingen, ik zit er onderhand al meer dan 40 uur in weer en iets zorgt ervoor dat ik blijf spelen. Maar echt verbetering en verandering passen ze vrijwel niet toe en dat is jammer. Nee ik ga me ook niet meer wagen aan Risen 3. Zeker met de Xbox One nu zo dichtbij voor mij.
     

Deel Deze Pagina