Hey BigKabuto,
ik ben het met je eens!! Op de Xbox-versie is het vechten zeer frusterend!! Ook al krijg ik zo'n beetje de handelingen onder de knie van m'n gamepad, de combat in Risen is voor mij NIET goed/degelijk ontworpen!! En zoals je schrijft met die RT-knop, dat klopt, heb ik ook al opgemerkt dat het "vierkant" werkt!!
En de graphics zijn te doen maar kunnen inderdaad een pak beter!! Divinity 2 ED vind ik een pak beter op de Xbox tegenover Risen!
En dat het donker is vind ik niet zo heel erg omdat je wel de mogelijkheid hebt om een fakkel aan te steken en dat geeft wel sfeer.
MAAR: toch net iets té donker, over het algemeen (maar ik moet die update nog downloaden!) EN ik vind de combat enz enz in Oblivion pakken en pakken beter dan in Risen!!!!
Ik geef Risen zeker nog een kans, maar ik zal eerlijk zijn, Divinity II én Oblivion hebben voorrang! En met Oblivion ben ik zeker nog lange tijd zoet Tegen die tijd komt de AddOn "D2: Flames of Vengeance" er en gaat die zeker ook weer voorrang krijgen op Risen!
Laatst bewerkt: 6 apr 2010