Ik heb gisteren Risen weer eens opgepakt en de combat gaat me al een beetje beter af! Maar o wat save ik vaak, zeker vóórdat ik een gevecht ga beginnen (of vermoed dat er vijanden zijn), want ik ben al vaak dood gegaan, gewoon omdat ik de combat nog niet onder de knie heb! De ene keer lukt het zowat perfect en ben ik bijna niet gewond en de andere keer ben ik zo dood als een pier!!
Ik ben nog maar in het begin van de game en ik weet niet goed wat ik best ga doen. Heb 5 wolven gedood voor de mensen in de farm en andere quests opgelost tot dusver. Maar ik twijfel welk gebied er best doenbaar is nu :
1) Jan toonde me 2 mogelijke paden om naartoe te gaan (ik ben al vergeten precies HOE ik er naartoe moet gaan
2) Trellor van de farm zou me kunnen leiden naar Harbor City via een geheime weg waar niet zoveel guards op wacht staan of zoiets(?) ...
Ik weet het echt niet goed... maar erger is dat ik nu level 2 heb (geloof ik) maar helemaal niet snap HOE ik m'n punten kan verdelen over skills of stats ... (speel op de Xbox)....
Grafisch vind ik de Xbox wel oké, soms wat donker, maar vind dat wel iets hebben!
Nog een vraagje: MOET ik mogelijk een belangrijke patch downloaden of is risen zowieso speelbaar zonder enige patch? (gamebreaking bugs?) ... want ik dacht zoiets ooit te hebben gelezen ...
Laatst bewerkt: 18 okt 2010