Ik ben bezig met de game, want ik wil het nog een kans geven, het blijft alleen zo jammer dat dit niet een betere port geworden is. Hij had grafisch absoluut in de buurt van de PC versie kunnen zijn, maar ja..niks aan te doen.
Hoe dan ook, ik vind dat de game je wel behoorlijk in het diepe gooit, weinig uitleg, onnodig kleine teksten waar je bijna een bril voor moet op zetten. (en ik heb een vrij grote plasma....pfff)in het boekje staat dat je tijdens gevechten RT ingedrukt moet houden zodat ie zich blijft focussen op de vijand...nou...deed ie dat maar. Zodra een wolf bijvoorbeeld om je heen rent , dan target hij het beest allang niet meer, werkt geweldig...zucht. Dit begint een aardige ergernis te worden, net ook weer..paar van die stingrats, ik target eentje maar word ook door de anderen aangevallen..en normaal terugvechten is amper te doen...jezus wat is dit slecht.
Ik heb gekozen om naar The Don's camp te gaan, want ik wil niet slaaf worden van de Monastery, kijken wat ik hier kan bereiken. Ik moet voor Phil ene Clay zien te vinden, maar enige uitleg op de map ofzo kun je wel vergeten. Hij verteld je dat Clay wellicht in het kamp is..nou niet dus. Dus ik volg de kompas, maar die brengt me naar gebieden dat krioelt van insecten die mij echt gelijk slopen...heel jammer dit. Gothic had wat dat betreft echt betere uitleg.
Laatst bewerkt: 4 apr 2010