Haha ach laat ze als ze zo willen heten dan maar( voeg inT Xrated toe voor echt gamertags ) GEINTJE K heb met RL Battleking gesproken en hij zou wat gaan regelen Edit: Die Battleking & SteelingFire zijn me toch dikke kneusjes. Hun inviten me om over het 3.0 toernooi te praten. Wil hij een binnenkort een match spelen dus ik zeg sorry maar 3kings,Owner willen doorgaan met de 1e rond. Helemaal bo0s worden omdat hij niet door is ( wat ik dan ook best snap ) maar de 3.0 Moderators bepalen het gewoon. En dan gaan ze mij uitmaken voor Kk No0b en dat inT, Ic3 slecht is.
Beste lezers, Even tussen door jongens. Omdat Gears of War ook in nederland veel word gespeeld komen der steeds meer LAN-party`s. Enjoy gaming geeft er 20 mei een en jullie zijn allemaal meer dan welkom!!! Ik ben naar de eerste LAN party gegaan van argaming en ik vond het zeer geslaagd idee lekker in het zonnetje met wat drinken met je clan gamen en oefenen voor de grote finale. Op 20 mei word er een gears of war toernooi gehouden in NB te veghel. De eerste LAN van enjoygaming stores was echt super relaxt en deze word nog veel leuker en georganiseerder. Als jij op een zondag 20 mei niks te doen heb en je wilt met je clan 400 euro binnenhalen schrijf je dan in op www.argaming.nl. 1ste plaats- 400 euro 2de plaats- 200 euro Ik hoor het wel anders kan je me natuurlijk toevoegen op XBOXLIVE, qG I evil b u u of de organiseerder van dit Toernooi groetjes Danny
sorry jongens was niet zo bedoelt wil graag dat alle goeie clans met ons meekomen naar die lan weetje, srry als het spam is
gekke B*tch hehe jezus man moeten wat teams hebben voor die lan gast anders hoefen we daar alleen te komen en binnen 2 min weer weggaan
jij ben echt een focking knurft kerel weet je waarom RL is gestopt. Vanwege dat ms ban gebeuren ben inmiddels nieuwe clan aan het opzetten en ga niet zo dom lopen praten jongen je bent nog te bang om tegen mij te praten op live
Niet iedereen is zo'n goede leider als jij SmartieZ Niet iedereen kan spellen tot perfectie spelen SmartieZ
SmartieZ hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaha