1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

RL || Replay Legends

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door wesmaster4, 3 mei 2007.

1. Inf1nity

Inf1nity Guest

Gelijk heb je mercenary, kk trieste namen tog? :9

2. NanoZ

NanoZ Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Haha ach laat ze als ze zo willen heten dan maar( voeg inT Xrated toe voor echt gamertags ) GEINTJE

K heb met RL Battleking gesproken en hij zou wat gaan regelen

Edit: Die Battleking & SteelingFire zijn me toch dikke kneusjes. Hun inviten me om over het 3.0 toernooi te praten. Wil hij een binnenkort een match spelen dus ik zeg sorry maar 3kings,Owner willen doorgaan met de 1e rond. Helemaal bo0s worden omdat hij niet door is ( wat ik dan ook best snap ) maar de 3.0 Moderators bepalen het gewoon. En dan gaan ze mij uitmaken voor Kk No0b en dat inT, Ic3 slecht is.

Laatst bewerkt: 10 mei 2007
  3. iT heatshot

iT heatshot Guest

Beste lezers,

Even tussen door jongens. Omdat Gears of War ook in nederland veel word gespeeld komen der steeds meer LAN-party`s. Enjoy gaming geeft er 20 mei een en jullie zijn allemaal meer dan welkom!!! Ik ben naar de eerste LAN party gegaan van argaming en ik vond het zeer geslaagd idee lekker in het zonnetje met wat drinken met je clan gamen en oefenen voor de grote finale.

Op 20 mei word er een gears of war toernooi gehouden in NB te veghel. De eerste LAN van enjoygaming stores was echt super relaxt en deze word nog veel leuker en georganiseerder. Als jij op een zondag 20 mei niks te doen heb en je wilt met je clan 400 euro binnenhalen schrijf je dan in op www.argaming.nl.

1ste plaats- 400 euro
    2de plaats- 200 euro

Ik hoor het wel anders kan je me natuurlijk toevoegen op XBOXLIVE, qG I evil b u u of de organiseerder van dit Toernooi

groetjes Danny

4. SmartieZ

SmartieZ Guest

LMAO Danny echt je spamt hier als een madderfacker ;-)

5. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jij ook

6. iT heatshot

iT heatshot Guest

sorry jongens was niet zo bedoelt wil graag dat alle goeie clans met ons meekomen naar die lan weetje, srry als het spam is

7. iT heatshot

iT heatshot Guest

gekke B*tch :p hehe jezus man moeten wat teams hebben voor die lan gast anders hoefen we daar alleen te komen en binnen 2 min weer weggaan

8. eVe FuSionZ

eVe FuSionZ Guest

ondertussen zijn we ook van plan. Om te gaan ownen op c & c 3:thumbs:

9. ItWasLucK91

ItWasLucK91 Guest

10. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    RL bestaat niet meer

11. SmartieZ

SmartieZ Guest

Lekker dan. Was te verwachten met wessy achter de controls.

12. wesmaster4

wesmaster4 Making A New Clan

Leuk Bevonden:
    0
    jij ben echt een focking knurft kerel weet je waarom RL is gestopt. Vanwege dat ms ban gebeuren ben inmiddels nieuwe clan aan het opzetten en ga niet zo dom lopen praten jongen je bent nog te bang om tegen mij te praten op live

13. wesmaster4

wesmaster4 Making A New Clan

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen moet gewoon een nieuwe 360 kopen klaar:p

14. Niet iedereen is zo'n goede leider als jij SmartieZ _O_ Niet iedereen kan spellen tot perfectie spelen SmartieZ _O_

15. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SmartieZ hahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahaha:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

16. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    is da sarcastisch of egt...?

17. Cheeks91

Cheeks91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat denk je

18. reborn

reborn This spot is 4 sale