Zeker doe ik wel nr 15 . Mocht ik niet alweer te laat zijn Tot vnv! Verwacht wel een geupdate OP voor vnv Kimi met de juiste nummers... Laat die Volvo maar even zitten
Moet nog van Maastricht naar Arnhem en onderweg iets zien te snaaien, maar ga m'n best doen om op tijd te zijn. Heb er zin in
Ik heb McDonald's voer altijd binnen 5 minuten op (inclusief spijt dat ik het toch weer gekocht heb). Je Corsa schijnt ook super-mega-turbo te zijn. Dus ik zie geen reden waarom je er niet bij kan zijn Oh en vergeet Flitsmeister niet aan te zetten
Ik kan de party niet inkomen.. Zodra ik join krijg ik een disconnect.. Kan er misschien een nieuwe party gamaakt worden?? Anders zie ik wel hoe de race gaat en hoe snel de avond voorbij is voor mij Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Oké mijn familieverplichtingen zijn nog bezig, misschien kom ik erbij bij de tweede race maar anders sla ik even over vanavond! In ieder geval succes allemaal xxx
Zo klaar.. Dit gaat voor mijn gevoel helemaal nergens meer over hoe er geraced wordt. Mensen die je de pas afsnijden als je er naast zit. En vooral het gedrang.. Een race is volgens mij niet bij de eerste ronde al gereden maar zo lijkt het vaak wel. Beetje jammer dat er een paar tussen zitten die niets geven om een tikje meer of minder zolang ze maar vooraan kunnen komen..Het verpest voor mij de lol van cupracen. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Iemand de replay van race 1 opgeslagen? Na bocht 3 reden we met vier man breed op de hairpin af. Wil die wel terugzien
Ah wiethok ik snap je frustratie maar zulke dingen gebeuren ook gewoon per ongeluk, in de hitte van het moment, een beetje onkunde gecombineerd met een beetje overmoed en een beetje beperkingen van het spel. Ik geloof oprecht dat er niemand in deze groep zit met kwade intenties of onverschilligheid ten opzichte van anderen.
Dit was mijn start dus. Ik had een goede start en wou daarom in het midden via HRT WietHoK NL langs. Wat ik niet had verwacht dat Dex (Jimmy) ook naar het midden ging omdat hij dat helemaal niet hoefde. Hierdoor kwamen ik en HRT WietHoK NL in contact en bleven plakken. Tja niet de beste start dus voor Race 1. Race 2 vond ik ook niets aan omdat ik mijn voorsprong had verloren na de restart wat ik erg jammer vond.
Of jouw start is supergetimed of degenen voor je zijn wat trager c.q. lag want er zit bijna een seconde tussen beweging van jouw auto en degenen voor je, dat is wel lastig anticiperen denk ik voor Jimmy.
Ik stuurde lichtjes naar links omdat ik sneller weg was dan Rossi, maar had ook wielspin wat dit effect versterkte. Kon echt niks meer doen om jou te ontwijken.
Holy shit wat een start damn daar was je snel weg. Volgende keer buitenom knallen en dan sta je zo eerste .