Robin van Persie opgepakt

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 jun 2005.

1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Uitgegeven: 14 juni 2005 10:14
    Laatst gewijzigd: 14 juni 2005 10:43

ROTTERDAM - De politie van Rotterdam heeft profvoetballer Robin van Persie gearresteerd. De speler van Arsenal zit vast op verdenking van verkrachting. Een woordvoerster van het Openbaar Ministerie zei dinsdag dat er een aangifte tegen hem is gedaan. Het OM gaf verder geen toelichting.

De 21-jarige geboren Rotterdammer maakte vorige week deel uit van de selectie van het Nederlands elftal. De aanvaller viel in tegen zowel Roemenië als Finland. Hij verhuisde vorig jaar van Feyenoord naar de Londense club Arsenal.

Bron: nu.nl

Niet te geloven. Ik hoop dat dit bullshit is, omdat deze gast eindelijk (bij het Nederlands elftal) begint te pieken. Dit heeft natuurlijk weer een flinke inpact en zal sowieso gevolgen hebben. Jammer, jammer, jammer.

Maar als dit waar is dan vind ik het natuurlijk gewoon terecht dat hij hiervoor moet boeten.

we'll see.

//Edit:

Tim NL:
    Van Jaggle.nl

Laatst bewerkt: 14 jun 2005
  2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik had het net al gelezen idd... Triest hoor...... Weer een kindersterretje getekend voor zijn leven. Afwachten maar wat het verhaal vertelt. Hoe dan ook, hij is getekend. Schuldig of niet...... Lul de behanger begon net een beetje te voetballen.....

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik las het ook net op sportweek.nl, ik dacht meteen van: "Oh god, wat nu weer".

Hopen dat ie onschuldig blijkt te zijn, maar als de politie hem in hechtenis heeft genomen weet ik het nog niet zeker.
    Hoewel die vrouw natuurlijk het ook kan verzinnen, om aandacht te trekken.
    Ik vraag me af wat Wenger hierover zal zeggen...

4. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Of om een lading te geld op te kunnen strijken

ALS v. Persie schuldig blijkt te zijn, dan zal hij denk ik zijn laatste wedstrijd bij Arsenal hebben gespeeld als het aan Wenger ligt.

Maar zelf denk ik dat hij vrijgesproken zal worden. Net als Kluivert destijds.

5. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Van Jaggle.nl

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Nu moet Robin van Persie bewijzen dat het niet zo is.

7. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon iemand die geld wil van hem. Denk dat van Persie gewoon straks weer vrij is

8. mars15

mars15 Guest

Gewoon een kut wijf dat op zn geld uit is

9. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zolang hij nog niet in staat van beschuldiging is gesteld is er niks aan de hand.

10. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Hij is in staat van beschuldiging gesteld ... anders kunnen ze hem niet een dag vast zetten

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mja ik denk ook dat het bull is, van Persie heeft met zijn naamsbekendheid en zo'n bekende kop echt niet op de verkrachttoer te gaan hoor, heeft hij eigenlijk momenteel een vriendin? Zal wel een zware impact hebben op zn spel overigens, dat dit ook juist weer nu moet gebeuren :{

12. mars15

mars15 Guest

ja en getrouwd

13. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Slechte publiciteit is ook publiciteit... Maar ja ik weet niet of dat nou wel opgaat.

14. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hmm verkrachting in een nachtclub. Zeker geen getuigen.................... lijkt mij toch lastig. Mag toch aanemen dat die kerel niet zo dom is omzoiets te doen. Hij weet dat hij maar op iemand zijn teen hoeft te staan en dat ze dan al geld willen zien.

15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dit is volgens mij ook weer zo'n onzin verhaal.
    Lijkt me niet dat je zo iets doms gaat doen als je net fantastisch speelt bij Arsenal en het Nederlands eftal.

16. Roberto

Roberto ....

Leuk Bevonden:
    0
    Hij zal wel iemand in een club geneukt hebben, een slet ofzo, die achteraf zegt dat hij haar verkracht heeft, maar hij t niet gedaan heeft

17. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Goedemogûh dokter

^_^

18. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ach van Persie is een knappe jongen dus die kan genoeg leuke vrouwtjes krijgen. Hoeft hij echt niet iemand voor te verkrachten hoor. En hij is pas nog getrouwd ook!!! Gewoon een gekke ex ofzo die op z'n doekoe uit is. Of maybe heeft hij er wel eentje gebald en gaat die hem nou aanklagen om er nog wat extra's uit te halen.

19. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Als dit bullshit is, wat ik nog steeds denk, vind ik dat ze dat trutje die met deze aanklacht is gekomen juist moeten veroordelen. Zij denkt alleen maar aan het vullen van haar zakken, terwijl er nog veel meer speelt voor v. Persie dan alleen maar een lading geld kwijt raken (in het ergste geval).

Maar nogmaals, ik weet er het fijne (nog) niet van. Dit is wat ik nu denk :).

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dit draagt Van Persie (ook al is hij onschuldig) mee tot de rest van zijn carrière...Vooral nu straks de Engelse kranten er lucht van krijgen...

EDIT/ Volgens mij waren Bogarde en Kluivert ooit ook beschuldigt voor verkrachting maar dat is nooit bewezen. Was volgens mij al een flinke tijd geleden.

Erg sneu voor hem

Deel Deze Pagina