Ik had het inderdaad al een keer zien rondzwerven op de RB forums maar het is nog niet officieel bevestigd toch?
Kheb eeeeeeeeeindelijk ook RB2 besteld. Het duurt wss nog wel ff voor ie binnen is maar het blijft gewoon de beste muziekgame. Ben ook van plan om RB1 nummers te importeren, maar ik heb echt een dikkere HDD nodig voor al de DLC die ik wil xD
Daar zitten ook weer een stuk of 5 echt goede nummers tussen, terwijl de rest maar matig is. Hopelijk komt er s wat meer dlc uit en wat meer mainstream inderdaad. Ik weet zeker dat U2 content een boost zou betekenen voor de verkoop.
Uhm, gamesshoppen.nl voor 35. Vond ik een redelijke prijs, alleen deze site doet lang over het leveren om een of andere reden.
Beverly Hills, that's where I want to be! Weezer is altijd een musthave voor mij, hoewel ik ze nooit speel. hmm.
Drums zijn easy en langdurig. Gitaar schijnt leuk te zijn. Als je de nummers leuk vind kom je wel over de drums heen, en ik zie delaatste tijd dat steeds meer mensen hem hebben.
Mijn pedaal is kapot, heb ergens gehoord dat ik hem kan versturen & dan gratis een nieuwe (betere) krijg. Is dit ook echt mogelijk, en zo ja, hoe?
Is 37 euro een goede prijs voor Rock Band 2 (heb hem dan wel snel binnen). Of is ie ergens anders goedkoper te vinden (wel nieuw)?
Dames, ik heb een vraag. Aankomende dinsdag ga ik een Rock Band dag/nacht houden met een aantal vrienden bij iemand thuis. Deze persoon heeft alleen geen internetkabel. Ik kan op een of andere manier mijn DLC niet spelen als ik geen internet heb. Is hier een oplossing voor? Alvast bedankt.
Had je hiervoor een andere xbox? of een andere HDD? Het heeft namelijk te maken met de licenties. Zie hier voor meer info: http://www.xbox.com/drm
Ah ontzettend bedankt ja ik had een andere xbox, dus ben nu alles opnieuw aan het downloaden en dan even testen bedankt voor de snelle reactie.
Beetje een rare vraag maar is het mogelijk om mijn Rock Band Beatles drums aan te sluiten via een kabel en dan in de USB poort te duwen? Zodat ik hem dus eigenlijk bedraad maak