1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Nugget Leg, 6 jul 2009.

1. Greggster

Greggster Member

Leuk Bevonden:
    0
    gast, als je een beetje kan drummen is het niet te vergelijken met gitaar spelen (denk ik)
    Ligt het je nu niet koop dan geen ION maar...als je het wel kan dan is het zaaalig drummen op die ION kit man, zeker je geld waard ook

2. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Heb sindskort een stel RB1 drums, aangezien ik ze voor slechts 38 euro nieuw in huis kon halen! Heerlijk!

Alleen zijn ze, zoals ik al vermoedde, inderdaad vrij lawaaierig. Ik weet dat harmonix zelf een setje silencers heeft uitgebracht, echter volgens een of andere kerel op youtube heb je 2 verschillende drumsets. Een EL en een QL set ofzo, en bij de EL werd je gevoeligheid minder van die officiele silencers, en laat dat nou net degene zijn die ik heb... Dus eigenlijk ben ik op zoek naar de silencers van xcell, waar ik sowieso positievere reviews over gezien heb. Iemand enig idee waar die te krijgen zijn in Nederland?

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hehe, ik denk dat je me niet helemaal begrijpt. 8) Ik speel een tijd gitaar, dus dan bedoel ik het echte instrument, niet GH/RB. En ik bedoelde met mijn post dat ik zit te twijfelen tussen óf een nieuwe gitaar, of een ION drumset. Het punt is, ik vind het allebei gewoon erg leuk om te doen. :9 Maarja, eigenlijk een beetje offtopic, en ik ga wss. toch voor een nieuwe gitaar. Was een beetje een onduidelijke post, sorry. ;)

Ennuhm, Maarten, ik denk toch dat je die uit Amerika importeren. ;) Dus ff de CC lenen van pa en ma.

4. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Arsis - We Are The Nightmare
    Dimmu Borgir - The Serpentine Offering
    Death Angel - Dethroned

Deze songs komen ook naar de RBN store.

_O__O__O_

5. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.757
  6. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
  7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Zo, die mag echt deaud :{ Wat een crap! :x

8. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jullie weten nix! Deze shit is bouncing. Mofo's.

Nee maar alle gekheid op een stokje. :cool: Ik vind dit beter dan de meeste andere muziek op RBN, zoals die gays van A Job For A Cowboy. Ik noem wat die rappert maakt meer muziek dan die teringherrie.

Dat mag ook wel eens gezegd worden. :+

edit: Lol, of Arsis en Dimmu Borgir. I mean, come on. Daar kan ik echt niet naar luisteren. En ook door het feit dat al die bandjes zo pijnlijk erg op elkaar lijken.

Laatst bewerkt: 24 feb 2010
  9. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Rap en meer van dat soort muziek hoort gewoon niet thuis in de Rock Band Store imo, gewoon wegwezen met die troep O-)O-)

10. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is deze game zo slecht te krijgen :eek: Ik kan hem bijna nergens vinden..heb ik eindelijk een rock band drumkit en kan ik alleen maar GH:WT spelen.

11. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    :mad:

:+

Tja, iedereen zo wat die leuk vind. Maar ik mijn punt was gewoon, ik vind Hip-Hop niet thuishoren in een game als Rock Band. :)

12. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Huh.. Maar had je dan niet This is Exile gekocht als DLC? :+

13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Waarom niet? Het gaat toch om de gameplay. De drums zagen er bijvoorbeeld best tof uit. :)

@ Dribble, ik vind het al erg genoeg dat ik Visions niet kan verwijderen uit mn Rock Band lijst. :+

14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    http://www.4launch.nl/shop/product/068046/-rock-band-2-xbox-360-en/beslist

Heb trouwens the Police met Walking on the moon gekocht.
    Wat gitaar betreft is die makkelijk, maar het is gewoon een heerlijk nummer.

Ben sinds deze week ook s erbij gaan zingen. Had ik nog nooit gedaan en als je dat tegelijk met het gitaarspelen moet doen dan is dat best tricky soms!

Deze Policesong was echter niet moeilijk, ook al omdat de toonhoogte mij wel lekker ligt.
    Heb voor het eerst een song op Expert gedaan en ik haalde m ook nog in 1 keer. Zal morgen de zang ook s op expert zetten, want die stond 1 standje lager.

Heeft de zanger eigenlijk geen star power die hij kan activeren?

(ben ook weer met the beatles bezig. Prachtige game en heerlijk meezingen, maar hij is toch wel n stuk makkelijker dan de andere rockbands. Wanneer ik als middelmatige speler een onbekend nummer op Hard meteen de eerste keer op 5 sterren speel dan zegt dat wel wat. Ga volgende keer Expert proberen)

Laatst bewerkt: 24 feb 2010
  15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Walking On The Moon heb ik ook gedownload. :thumbs: Ennnuhm, ja saai op gitaar, maar dat wist ik, maar op drums is ie best leuk. En als zanger heb je als je SP hebt zo'n balkje, als die half vol is dan verschijnen er in stukken waarbij je niet hoeft te zingen zo'n geel vlak, en daar moet je BWAAAHHH of WOOOEHHHH of LOLLEROMG of "ik heb trek in een broodje pindakaas" roepen, of natuurlijk iets anders. Dan activeer je SP.

16. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Komt waarschijnlijk gewoon omdat ik een schijthekel aan hip-hop heb. :+

En weer een paar nieuwe in playtest:
    #RBN song: "Sweet#Hart" / band: Closure In Moscow / genre: rock / label: Equal Vision Records / author: mudrock
    #RBN song: "Goodnight Technologist" / band: The Main Drag / genre: indie rock / label: RPL Audio / author: self-authored
    #RBN song: "Living In A Whirlwind" / band: Warbringer / genre: metal / label: Century Media Records / author: woollymammoth1
    #RBN song: "Doomed" / band: 8 Inch Betsy / genre: punk / label: none / author: @gamerbeats
    #RBN song: "Battlesoul" / band: Battlesoul / genre: metal / label: none / author: @RhythmAuthors
    #RBN song: "All Mine" / band: Sarah Vonderhaar / genre: pop-rock / label: VerveLife Entertainment / author: @vervelife

Warbringer & Closure In Moscow :D

17. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ahhhhh! Op die manier ;)

Heb je als zanger dan ook een verschillende SP of activeer je dezelfde SP die je met je gitaar ook kunt activeren?

En ik krijg dat snelle stukje in Creep van Radioheads niet voor elkaar. Hoe doen jullie dit?

18. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Gewoon practicen, ik 100% dat constant, maar ik vind Radiohead ook helemaal te gek en speel het wel duizenden keren :+

19. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik pas.

20. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ik haal de Disturbed Pack in iedergeval!

Oh trouwens 1000 Gamerscore op Rock Band 2 lol :x

Deel Deze Pagina