1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem daar maar besteld... ik kan echt geen andere shops vinden die enig idee hebben wat de game is, en als ze hem al hebben dan geen idee hebben wanneer die uitkomt en voor welke prijs.

En dat voor een game die al over 2 weken uitkomt... slechte marketing?

2. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Bedoelen ze echt Europa of beschouwen ze Frankrijk, Engeland en Duitsland weer als Europa? Anyway, ik heb het spel al sinds RB1 in de pre order staan, nu ik GH4 heb kijk ik juist uit naar RB2 aangezien GH4 het net niet is.

3. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Weer wat gevonden :p

4. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Beetje duur, $30. Da's de helft van de game.

5. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Ja, dat is €23.52 voor 20 nummers. Persoonlijk vind ik het ook een beetje té veel geld. Viel me trouwens op dat een aantal nummers ook al DLC zijn geweest voor Rock Band 1...

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is juist de bedoeling van die track pack.
    DLC op schijfje zetten voor de mensen die geen HDD of internetverbinding op hun 360 hebben.

Oorspronkelijk was deze track pack eigenlijk bedoeld voor de Wii en PS2 (consoles zonder download mogelijkheden), vandaar ook deze zin: 'including 360 and PS3 this time around'

Het ís dus gewoon oude DLC. ;)

7. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, elk nummer staat al op marketplace voor 1 en 2, track packs zijn meer voor wii of ps2 spelers.

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij komt de 21e uit in Engeland. Daarom weten NL shops er nog niks vanaf waarschijnlijk.

9. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand een engelse webshop waar rock band 2 te pre-orderen valt en die ook pay pal accepteert?

10. WinterBase

Leuk Bevonden:
    654
    Oh, op die fiets :lol: Er waren al meerdere nummers die me bekend voorkwamen. Wel handig imo, voor mensen die nog (steeds) geen Internet op hun console hebben.

11. Dribble

Dribble Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Voor de mensen die het nog niet weten :) Dinsdag komt het album The colour and the shape van de Foo Fighters uit :D too bad dat ik me drumstel nog niet terug heb, hoop dat ik hem binnen 2 weken wel weer terug krijg.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat Everlong daar niet tussen zit omdat die bij RB2 op disc staat. Zelfde verhaal met het Peppers album een tijdje terug.

13. wustlich

wustlich Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    he he, je kan hem eindelijk bestellen bij www.gcshop.nl, hij komt dus 20/11 uit in NL

14. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm.. dat is alleen de game, het zou natuurlijk kunnen dat dit gewoon de engelse versie is.

Ik zit nog steeds te wachten op een nederlandse site of shop die de hele bundel gaan verkopen rond 20-21/11.

15. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kutzooi....volgens mij heeft de yellow pad van m'n drumkit z'n beste tijd wel gehad. De laatste dagen registreert ie soms een dubbele aanslag als ik um aantik wat dus betekent dat ik om de zoveel tijd m'n streak kwijtraak wegens 'overdrum'. Niet dat het spel hierdoor onspeelbaar is maar het is wel irritant :mad:

Ah well....over een tijdje de RB2 drumkit maar bestellen dan, kan m'n huidige de deur uit.

16. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil graag RB2 en GH wt kopen, maar welke instrumenten zijn nou het beste? De superbundle van Guitar hero of van rock band. En dan ben ik nogal nieuwsgierig welke drums er beter zijn..

17. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Voor drums is één ding zeker en dat is de RB2 kit. Dit omdat deze een betere en realistischere lay-out heeft. Nl. 4 drum pads waarmee je goede drum rolls kan maken en waarmee op een echte manier de high-hat, crash & ride cymbals aan de corresponderende pads toegewezen kunnen worden. Bij de GH drum kit moeten ze het namelijk doen met de 2 cymbals die ze daar hebben. Mocht je net als bij het GH drumstel met verhoogde cymbals willen spelen kan je alsnog het cumbal expansion pack kopen waarbij je op het drumstel dan 3 cymbals hebt. Dan kan je ook in GH met een 5 noten track spelen.

Gitaar is denk ik persoonlijke voorkeur, qua kwaliteit is de RB2 gitaar beter geworden als de RB1 gitaar die ik zelf erg lekker vind spelen. Maar er zijn ook een hoop mensen die met de GH gitaren beter overweg kunnen.

18. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook zeker te weten voor de RB2 drums als m'n huidige kitje eventueel te brak wordt. Eerlijk is eerlijk, ik vind de GHWT drums er prachtig uitzien maar ik verkies functionaliteit ten allen tijde boven een mooi plaatje.

Plus, ik heb een lekker stevig Megapedal welke ik straks probleemloos op het pedaal van de RB2 kit kan monteren. Dat pedaal van de GHWT kit trap ik ook geheid binnen een maand spelen doormidden als ik die zou kopen....

Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  19. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 week en nog steeds geen prijs bekend voor het hele pakket... ik ben bang dat het hele pakket erg moeilijk leverbaar wordt volgende week vrijdag.

20. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Sterker nog die is helemaal niet leverbaar! Pas in december komen de bundels en losse instrumenten te koop.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina