1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Rock Band 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 30 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Vraagje, als ik de intrumenten los koop, deze dus klik, kan ik dan gewoon Rockband AC/DC spelen? Of heb ik daar de disc/game Rockband voor nodig?

2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Geen idee wat die instrumenten van invloed kunnen zijn, maar Rock Band: AC/DC komt gewoon uit als standalone game. ;) Hij is dus los te spelen, al is er ook een mogelijkheid om ze te exporteren en ze zo te spelen met Rock Band 1 of 2.

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    AC/DC is inderdaad gewoon een standalone game. Dus het kan. :)

4. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraag:
    Kun je als je Rock Band 2 importeert uit UK nog gewoon de DLC uit de NL store downloaden.

5. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Jep. Want de UK en NL versie zijn gewoon hetzelfde. :)

6. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Zo lekker Rock Band weekje weer voor mij, even kort samengevat:

Dinsdag:
    Foo Fighters - Colour And The Shape
    In mijn ogen wel het beste Foo Fighters album en daarom ook een uitstekende keuze (qua muziek) voor in Rock Band. Met een aantal klassiekers als Monkey Wrench (Ook in GH2), My Hero & Hey, Johny Park! De overige nummers zijn uiteraard ook om van te genieten. De notecharts zijn uiteraard niet de meest ingewikkelde met een hoop chords en een enkel gemakkelijk solo'tje. Maar iemand die wat anders verwachte dan één groot strum/chord festijn weet duidelijk niet wie de Foo Fighters zijn. Dat het één groot strum festijn is wilt niet zeggen dat de DLC saai is, het is juist heel vet. De chord switches zijn leuk en natuurlijk gedaan.

Verdict Verplichte aanschaf voor Foo Fans. En als je dat nog niet bent, ook verplichte aanschaf dan wordt je dat vanzelf wel ;) Cijfertje: 8,5

Zaterdag:
    AC/DC Track Pack
    Woehoe eindelijk AC/DC in Rock Band. Track Pack code via via geregeld ( Voor de liefhebbers stuur mij een PM, ik kan er waarschijnlijk meer krijgen )

Oké in het kort AC/DC track pack, 18 nummers van het live concert bij het kasteel in Donington. Ben je een echte rocker dan zul je genieten van het AC/DC track pack. Alle grote hits zijn aanwezig (het voordeel van deze live registratie t.o.v een album):

"Thunderstruck"
    "Shoot to Thrill"
    "Back in Black"
    "Hell Ain't a Bad Place to Be"
    "Heatseeker"
    "Fire Your Guns"
    "Jailbreak"
    "The Jack"
    "Dirty Deeds Done Dirt Cheap"
    "Moneytalks"
    "Hells Bells"
    "High Voltage"
    "Whole Lotta Rosie"
    "You Shook Me All Night Long"
    "T.N.T."
    "Let There Be Rock"
    "Highway To Hell"
    "For Those About to Rock (We Salute You)"

Om even met de deur in huis te vallen AC/DC track pack is VET VET VET!!! Alle note charts zitten vol met uitdaging, of het nou snelle strum/chord switches zijn of vette solo's met HO/PO's waar je u tegen zegt, AC/DC track pack heeft het allemaal. De nummers variëren van makkelijk to zeer moeilijk met als topper 'Thunderstruck' waarvan de intro vergelijkbaar is met "Through The Fire And Flames" uit Guitar Hero 3. De geluids kwaliteit is subliem met de echte audio opnames uit het publiek die heerlijk meezingen op de hitjes. Het AC/DC track pack bevat meer als 99 minuten aan gameplay met tracks variërend van 4 minuten tot aan de 11 minuten, met als topper 'Let There Be Rock' die er een 2 minuten durende big rock ending tegen aangegooid. Al met al een toppertje!

Verdict Ook dit is een verplichte aanschaf voor de ervaren Rock Band speler of de AC/DC fans. Genoeg lastige gitaar solo's om de gitarist mee zoet te houden en lekkere uitputtende drums voor de drum lief hebber, bass gitaar is hier en daar een beetje repetief. Vocal hoef ik denk ik niks over te zeggen ;) Cijfertje: 9

Zaterdag:
    Endless Setlist
    Woehoe, een rustige avond. Tijd om met mijn broer(tje) de plastic gitaartjes uit de kast te trekken en de endless setlist eens op expert te halen! Met wat kleine pauzes zijn we zo'n 4,5 uur bezig geweest. Ik op expert gitaar broeder op de bass. Onze winst:
    34 Goldstars
    20 5*
    03 4*
    01 3* (Timmeyyyyy FFS!)
    Mooie platinum icoontjes & een zooi gamerscore
    Lamme klauwen, polsen, onderarmen, etc. :D

Zo dit was mijn post voor vandaag! Ik verveelde me een beetje, maar het lijkt me leuk om af en toe DLC reviews met elkaar te delen, hierbij mijn bijdrage :)

Laatst bewerkt: 17 nov 2008
  7. pain of salvation

pain of salvation Tetragrammaton

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, wrijf het er nog even in...

8. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Oké nieuws van het AC/DC trackpack front! Ik kan vier codes voor jullie krijgen! De kosten van de game in de us zijn $39,99 en daar voor koopt hij ze dan ook. Met de huidige koers zou dat neer komen op € 31,593. Ik wil hier dan € 33,- van maken om eventuele transactie kosten mee in te dekken.

Ik heb nu 3 mensen die voorhang hebben:

Pain of Salvation
    Klote Pino
    Bassiej (Nog niet bevestigd)

Mochten jullie nog steeds voor bovenstaand bedrag de game willen kopen PM mij dan even! Jullie zullen aan mij de €33,- overmaken waarna ik het via een verzekerde paypal transactie naar mijn contactpersoon overmaak. Vervolgens koopt hij de games bij de Best Buy en e-mailt hij mij de codes, waarna ik ze doorstuur naar jullie. Dit lijkt me de beste manier. Ik hoef er namelijk niks op te verdienen maar wil niet alle codes voor jullie kopen en dat er dan een paar afhaken, vandaar dat jullie mij vooruit moeten betalen.

Hoop dat het een beetje duidelijk is zo :)

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wanneer komt die AC/DC zooi eigenlijk in NL uit? Op disc, niet als DLC. :)

10. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Uit mijn hoofd 24 december voor de xbox hij zal 40 euro gaan kosten. Veel voordelen biedt de disc echter niet, de game draaid namelijk ook nog op de RB1 engine...

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heeft weer nieuwe achievements. :p
    En als ik de keuze heb tussen die songs als DLC of op een disc zal ik altijd voor de volle 100% voor de disc gaan (of er moet wel een heel groot prijsverschil blijken te zijn)

Maar ik zal het toch pas in januari/februari kunnen kopen. :9

12. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Als het goed is heb ik aan het einde van de week Rock Band 2 binnen voor de PS3. Ik ben toch blij dat er nog voordelen aan de PS3 zitten. Ik heb een collega even lief aangekeken die deze week in New York zit. Ik ben benieuwd! \o/

13. marco3key

marco3key Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rockband 2 is nu te koop haal m op bij dimensionplus in delft

14. geob81

geob81 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik moet echt zeggen dat de marketing voor dit spel grandioos is |:- Je hoort er echt helemaal niets van en hij blijkt nu al te koop te zijn ook??

15. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem binnen :)

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Was al een aardige poos bekent dat ie tussen 14 en 21 november uitkwam.

17. TSquares

TSquares Pionier

Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben geen marketing nodig. Ze komen juist instrumenten te kort:+ Als alle fans de game hebben, zullen ze wel reclame gaan maken. Hetzelfde zag je bij Super Mario Galaxy. Daar is nu ineens reclame voor op TV.

18. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer komen die instrumenten van RB2 eigenlijk in Nederland? Ik heb de game al wel gespot alleen nog zonder instrumenten..

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Morgen RB2 al! Helemaal vergeten. :9 Ik kreeg opeens een mailtje van dat ie verstuurd was, chill!

Naja, morgen kan ik 'm niet spelen, aangezien m'n broer jarig is, en ik ben al zo kort thuis morgen.. Dus dan maar vrijdag die-hard van 3 tot 12 rock band 2 doen :+

20. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook zojuist een mail gelezen waarin stond dat RB2 onderweg is naar mij :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina